Pistool tegen het hoofd deze of Django Wagner.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tja zou dit niet missen als het eruit ligt
Ja wie begon daar ook alweer over? Oa Sophie Straat toch he?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maurits die blijkbaar zijn handjes niet helemaal kon thuis houden is wel een zegen voor de line-up ja
Als het maar niet de 2e helft van S6, S7 of S8 isquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat is jullie fave seizoen van GoT?
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog steeds geen seconde gezien van het laatste seizoenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een seconde van gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik weet alleen december. Tijdens het zwemmen. De rest van het jaar blijf ik zo ver mogelijk van Sky vandaan.quote:
Niet missen en met een hooivork wegjagen zijn twee verschillende dingdnquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Pistool tegen het hoofd deze of Django Wagner.
Django Reinhardt zou wel in plaats mogen komenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo houden, doe ik ook.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een seconde van gezien
KALI (KARAOKE) GENOT NATUURLIJKquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Seizoen 2 denk ik. The Red woman die haar opwachting maaktquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ik kan Forza (It Is) niet meer luisteren als ik hier op Marco zit te haten dus?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja wie begon daar ook alweer over? Oa Sophie Straat toch he?
Yup, Sophie gooide hem ongenadig voor de bus.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja wie begon daar ook alweer over? Oa Sophie Straat toch he?
4 denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook, dat is mijn tactiek ingeval van pistool tegen het hoofd namelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Geen alcohol bedoel ik
Water daarentegen...
Dagje Alkmaar, toen paar dagen Texel en afgesloten met een dagje Hoorn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Waar zijn jullie op vakantie geweest dit jaar?
Wij hebben een Scandinavie trip gedaan. Zweden en Finland met een dagtrip naar Tallinn.
Ik ga waarschijnlijk niet, de line-up is niet super en het last-minute onze tickets moeten verkopen dit jaar, maakt het niet makkelijker erop om er toch heen te gaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:10 schreef peaceman het volgende:
Oké maar wij zijn van deze reeks dus weer de enige twee die naar DTRH gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |