Herkenbaarquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ben een hele tijd geleden ook een keer lazarus de berm in gevallen naast een recreatieplas op de terugweg van een personeelsfeestje. Heb daar best tijdje gelegen ook. Niemand die het gezien heeft. Volgende dag doen alsof er niks geks is gebeurd
dat heb ik dus precies andersom qua indeling van het terrein. Is nu ook anders dan eerst. Veel ruimer opgezet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik moest kiezen tussen BKS en DTRH. Allebei prima line-ups. Maar vind BKS qua terrein en qua publieksomvang net iets fijner
Op een personeelsfeestje zou ik me helemaal niet laten gaan. Zo genant.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ben een hele tijd geleden ook een keer lazarus de berm in gevallen naast een recreatieplas op de terugweg van een personeelsfeestje. Heb daar best tijdje gelegen ook. Niemand die het gezien heeft. Volgende dag doen alsof er niks geks is gebeurd
Zo wordt stemmen op QOTSA wel lastig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen willen de q- en de t-toets van mijn toetsenbord weglopen
tja ik vind het gewoon een fijn festival en BKS net wat minder.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit met mezelf afgesproken nooit naar DTRH te gaan omdat het enkel door MoJo is gelanceerd om Best Kept Secret kapot te maken... en dat hou ik tot nu toe vol
dit kent niemand tenzij je regelmatig naar radio 2 luistertquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:12 schreef ShinyStar het volgende:
Deze kende ik totaal nog niet. Australische band en nummer is nog maar 6 jaar oud.
Verdomme...quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/ls1l91/ik_ihe/
TEEK
Nieuwe sloten?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik moest kiezen tussen BKS en DTRH. Allebei prima line-ups. Maar vind BKS qua terrein en qua publieksomvang net iets fijner
Je gooit het in de plantenbak?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik drink sowieso niet. Of nou ja, niet echt.
James Blunt?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Nav Bush een memepje in elkaar geflanst. Wie moeten er nog meer bij?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat doe ik dus inderdaad niet. Heel af en toe maar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:13 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
dit kent niemand tenzij je regelmatig naar radio 2 luistert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |