Heb ook zulke feestjes gehad. Ben wel van plan het dit jaar wat rustiger aan te doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn laatste keer schaamteloos dronken was echt 8 jaar geleden ofzo tijdens een personeelsfeestje...
Schijn 5x van mn fiets te zijn gepleurd voor ik fatsoenlijk weg fietste...
En toen lag ik ineens in bed.
Mijn laatste keer was die avond dat Hunekop voor het eerst in de top 2000 stondquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn laatste keer schaamteloos dronken was echt 8 jaar geleden ofzo tijdens een personeelsfeestje...
Och, ik moest een keer teruggeholpen worden naar huis toen ik o.a. zowat een hele fles whiskey op had. Overkomt iedereen weleensquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vergeef het uquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sorry, ik was even weg dus ik heb de chat niet zo meer meegekregen.
Maakte vooral ook betere nummers.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Spinvis de Nederlandse Bob Dylan noemen vind ik iets teveel eer. Dylan vond ik in zijn hoogtijdagen toch wel beter zingen dan.. dit..
Dat weet ik nogquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was die avond dat Hunekop voor het eerst in de top 2000 stond
Ja ik probeer mezelf ook maar niet meer naar huis te teleporteren zeg maarquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb ook zulke feestjes gehad. Ben wel van plan het dit jaar wat rustiger aan te doen
Zodat je 1 januari weer los kunt?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb ook zulke feestjes gehad. Ben wel van plan het dit jaar wat rustiger aan te doen
Ik moest kiezen tussen BKS en DTRH. Allebei prima line-ups. Maar vind BKS qua terrein en qua publieksomvang net iets fijnerquote:
Mogelijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zodat je 1 januari weer los kunt?
Cor Pot?quote:
Ik kan me hier alles bij voorstellenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een jaar of twee geleden met een ticketswap kaartje de Teskey Brothers gezien. Die gast kan goed zingen, maar na drie nummers had ik het wel een beetje gezien.
Hij had ook een hinderlijke act waar hij na elk nummer deed alsof hij voor het eerst applaus van een publiek kreeg.
Ik heb ooit met mezelf afgesproken nooit naar DTRH te gaan omdat het enkel door MoJo is gelanceerd om Best Kept Secret kapot te maken... en dat hou ik tot nu toe volquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:10 schreef peaceman het volgende:
Oké maar wij zijn van deze reeks dus weer de enige twee die naar DTRH gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |