Of even de Silent Disco in met groepje. Zou wel echt zwaar shit zijn als ze afzeggen thoughquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens gaan karaoken als The Cure afzegt?
Cure-okequote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens gaan karaoken als The Cure afzegt?
Misschien ga ik ook, ook al heb ik een hekel aan Pinkpopquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alsnog doen, de halve karaokegroep gaat. We maken er gewoon een meet van
Lekker man.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
30 december. Ga dan weer schaamteloos dronken worden
Dat is het mooie van het luisteren naar de Top 2000quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wij hadden niet verder uit elkaar kunnen liggen qua muzieksmaak denk ik
Het Bob Dylan effect?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:06 schreef 4-elements het volgende:
Spinvis vind ik verschrikkelijk. Dat lijzige gezang. Is totaal niet muzikaal. Ga dan teksten schrijven en laat iemand die wel kan zingen zingen.
Zou het leuk vinden om je daar te zienquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook, ook al heb ik een hekel aan PinkpopHet is wel de mooiste dag!
Sorry, ik was even weg dus ik heb de chat niet zo meer meegekregen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Al besproken net, maar goed. Barrel Aged stout van Goose Island
Die kan vooral niet zingen, maar is niet zo dodelijk saai,.quote:
Mijn laatste keer schaamteloos dronken was echt 8 jaar geleden ofzo tijdens een personeelsfeestje...quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
30 december. Ga dan weer schaamteloos dronken worden
Spinvis, Roosbeef en Eefje de Visser zijn wel mijn 3 rode lappen van de Nederlandse muziek jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:06 schreef 4-elements het volgende:
Spinvis vind ik verschrikkelijk. Dat lijzige gezang. Is totaal niet muzikaal. Ga dan teksten schrijven en laat iemand die wel kan zingen zingen.
Vast wel, anders draait dat festival flink verliesquote:
Uiteraard. Ons jubileum.quote:
Spinvis de Nederlandse Bob Dylan noemen vind ik iets teveel eer. Dylan vond ik in zijn hoogtijdagen toch wel beter zingen dan.. dit..quote:
Lulquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vast wel, anders draait dat festival flink verlies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |