quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel tickets zijn voor een Finse artiest @:cee?
Is al zeker dat ie in 013 komt? Dan ga ik met Pippie 1 erheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 013 staat nog steeds op TBA. Maar zodra meer bekend is geef ik een gil!
Wie?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:02 schreef Fylax het volgende:
PommelienGODIN dit uur![]()
jullie haten voor niets
Zuur. Ik twijfelde om kaarten voor PP te kopen om the Cure te zien, ik wacht nu toch even afquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat het niet doorgaat.
Eensch. Een van de schaarse Nederlandstalige nummers in mijn stemlijst. De enige zelfs denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:01 schreef peaceman het volgende:
Ik wil hier toch nog even Verdronken Vlinder noemen als kandidaat Beste Nederlandstalige nummer ooit.
Was 22 december bijna uitverkocht. Toen heb ik pas tickets gekochtquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:02 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
ah shit komt godspeed weer? even kijken of dat niet uitverkocht is
Ik begin langzaam te begrijpen waarom je Gorky niks vondquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:02 schreef Fylax het volgende:
PommelienGODIN dit uur![]()
jullie haten voor niets
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 013 staat nog steeds op TBA. Maar zodra meer bekend is geef ik een gil!![]()
Love youMy friends all drive horses
Bohh dat was genieten toen die laatst langs kwam in de Snob jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
prachtig nummer maar het is voor mij niet eens het beste Boudewijn-nummer. Dat is Eva
#metooquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Zuur. Ik twijfelde om kaarten voor PP te kopen om the Cure te zien, ik wacht nu toch even af
Jij hoopt dat ze afzeggen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Voorlopig is het voor mij alleen Kaboutertje Putlucht & TAXITAXI, maar daar komt hopenlijk snel verandering in
ach ja, die datum ging toch al lastig worden, heb een week later ook al big thief en rosaliaquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was 22 december bijna uitverkocht. Toen heb ik pas tickets gekocht
In Rotterdam hebben wij Kabouter Buttplug. Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Voorlopig is het voor mij alleen Kaboutertje Putlucht & TAXITAXI, maar daar komt hopenlijk snel verandering in
Alsnog doen, de halve karaokegroep gaat. We maken er gewoon een meet vanquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Zuur. Ik twijfelde om kaarten voor PP te kopen om the Cure te zien, ik wacht nu toch even af
Als de Stones of Rammstein eindelijk weer eens een tour zouden gaan doen..quote:
Ooit gezien als voorprogramma van Muse. Hele toffe band.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In januari naar Biffy Clyro... die staan schandalig genoeg ook niet in de lijst
Ik ben bang dat ik opgescheept zit met Suzan en freglequote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alsnog doen, de halve karaokegroep gaat. We maken er gewoon een meet van
Dan kun je eigenlijk net zo goed een kaart voor Pinkpop kopen, daar staan ze bijna allemaalquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo plannerig. Er komt vast van alles voorbij, maar nu staat alleen The Cure, Franz Ferdinand, Editors, IDLES en Susan en Freek vast
Godspeed alleen Effenaar toch? Zou ze wel keer willen zien maar liefst elders danquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was 22 december bijna uitverkocht. Toen heb ik pas tickets gekocht
Okkie!quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef ok01 het volgende:
Eindelijk klaar met werk
Hello ladies en people
Kunnen we niet ergens gaan karaoken als The Cure afzegt?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alsnog doen, de halve karaokegroep gaat. We maken er gewoon een meet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |