Clouseau is wel heel tof al vind ik Passie dan mooier.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:55 schreef PzKpfw het volgende:
Mooiste Nederlandstalige nummer door een Belg gemaakt? Dan ga ik toch echt voor Clouseau - Daar gaat ze.
Dat geldt voor elk nummer volgens mij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi lied! Dit lied heb ik ooit ook wel een keer gekaraoked
Ja, dat leerde ik pas op m'n 18e dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat je daadwerkelijk een vinger uit moet steken als je voldoendes wil halen op de universiteit, itt op de middelbare.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Die zal ook niet heel lang meer op zich laten wachtenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:55 schreef PzKpfw het volgende:
Mooiste Nederlandstalige nummer door een Belg gemaakt? Dan ga ik toch echt voor Clouseau - Daar gaat ze.
Zou het eigenlijk alleen in deze week missen tegenwoordig.quote:
Ook prachtigquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:55 schreef Isorden het volgende:
Denk dat mijn favoriete Nederlandstalige nummer opzich toch echt Niemand in de stad van De Dijk is![]()
![]()
Ik mis Beste Bill.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Er mag wel meer van Gorki in de lijst
Verrukkelijke 500 beste man!quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:56 schreef PippenScottie het volgende:
Twee Meisjes van Raymond van het Groenewoud vind ik ook fantastisch.
Staat nooit ergens in een lijstje
dat klopt dan ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:55 schreef Isorden het volgende:
Denk dat mijn favoriete Nederlandstalige nummer opzich toch echt Niemand in de stad van De Dijk is![]()
![]()
Dat vind ik het beste Vlaamse lied jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:56 schreef PippenScottie het volgende:
Twee Meisjes van Raymond van het Groenewoud vind ik ook fantastisch.
Staat nooit ergens in een lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |