Het is ook totaal niet representatief voor de band.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wel heel erg four chords dit.
De belangrijkste Kate die ik in de Top mis, wel van iets ander kaliber dan De Heksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
tja dat krijg je met dat plastic in je lijfquote:
11 januari is de slechtst mogelijke datum.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
(Al ben ik zelf ook niet zeker ofc)
Dan ben je uitgerekend?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
11 januari is de slechtst mogelijke datum.
Ik vind dit van alle alternatieve strijkernummers wel de minste van de lijst, of wellicht Nothing Else Mattersquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet representatief voor de band.
Ik heb de Affligem ingeruild voor een Frans kerstbiertjequote:Op vrijdag 26 december 2025 22:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Die Affligem smaakte wel naar meer.
Vergaat dan de wereld?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
11 januari is de slechtst mogelijke datum.
Nu al?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga slapen, fijne avond nog en tot morgen
Ik mis er drie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:24 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga slapen, fijne avond nog en tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |