Ja, @essnhills komt meestal pas dag 3quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
@:essnhills komt morgen pas beloofde ze
Ja, eerste 2 dagen is @essnhills te druk met familiequote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, @:essnhills komt meestal pas dag 3
Als ie op de keuzelijst staat en op 31 oktober gaat hemelen is ie binnen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook sterk.
Ah ed de Goeyquote:
Dan staat @essnhills meestal wel binnen een dag in de top 10 van de postlijstquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, @:essnhills komt meestal pas dag 3
Deze Rosé zou ik ook niet erg vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever ander soort Rosé
Schijnt hier vanavond nog te zijn geweest.Ik heb haar sws al in een ander topic gezien, Waar we alletwee het hele jaar door postenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar nog niet gespot eigenlijk?
Danny's Keldertjequote:Op vrijdag 26 december 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schijnt hier vanavond nog te zijn geweest.Ik heb haar sws al in een ander topic gezien, Waar we alletwee het hele jaar door posten
DIe ligt uitgeteld op de bank, die komt morgen wel langsquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Het zou leuk zijn als @:essnhills hier komt buurten inderdaad
@essnhills heeft haar energie dan gespaard voor de dagen dat ze wel bij ons isquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan staat @:essnhills meestal wel binnen een dag in de top 10 van de postlijst
Dat is al een paar jaar dicht, rip aan de nabestaandenquote:
Niks aan gelogen!quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hier zitten dan ook alleen pure muziekliefhebbers. En jij.
Er is nog wel een soort van seksgedeelte overquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is al een paar jaar dicht, rip aan de nabestaanden
Awquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan Pippie 2 nog naar zolder tillen.
Er komt een moment dat een ouder zijn of haar kind voor het laatst optilt en je weet op het moment zelf niet dat dat de laatste keer was.
Vandaag was hopelijk niet die dag.
Moet je de snob 2000 luisterenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef Isorden het volgende:
Vind Everything Zen toch een leukere Bush denk ik
Ik vind Kate een leukere Bushquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef Isorden het volgende:
Vind Everything Zen toch een leukere Bush denk ik
12 en 10quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Aw. Hoe oud zijn je kinderen nu precies?
Ik zou het liefst Life Goes On van LeAnn Rimes Godin eens tussen kerst en oud & nieuw horen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat Life goes on van the Beatles nog in de lijst?
Mwah, Kate vind ik beter. Maar beter dan George, dat wel.quote:
Sr. of Jr.?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Kate vind ik beter. Maar beter dan George, dat wel.
Ik heb mij reeds afgemeldquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik drop deze weer eens even. Iedereen is welkom op de meet. @:essnhills ook
MUZ / Top 2000 meet 2025/2026
Nee hij doet Nirvanaquote:
Ik heb z’n hont geaaidquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Gavin Rossdale was een beetje mijn mancrush
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Nog steeds prima, ik heb dat interview op Kink 5x gekeken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
En je vrouwelijke was zeker Gwen Stefa niequote:Op vrijdag 26 december 2025 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Kate hier op 2. Dan George sr. Dan George jr.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Kate vind ik beter. Maar beter dan George, dat wel.
die ziet er niet meer uitquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En je vrouwelijke was zeker Gwen Stefa nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |