Dit jaar waren de grootste bonussen ook niet voor de beste artiestenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:12 schreef Tussle266 het volgende:
In het huidige stemklimaat zijn dodenbonussen best welkom. Van mij mogen ze blijven leven, maar ik wil wel een fijnere week 53 dan dit jaar de komende jaren.
Laatste deel vind ik wel goed, maar duurt wel even voordat die op gang komt.quote:
Ik hoop maar dat Freek een keer in januari gaat. Mag ook over 80 jaar hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt. Rob de Nijs overleed te vroeg bijvoorbeeld. Gezien de geringe stijgingen zijn mensen dat alweer vergeten.
Ik ben nog wel voorzichtig optimistisch in die zin dat niet elk jaar zo dramatisch gaat zijn qua mutaties.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:12 schreef Tussle266 het volgende:
In het huidige stemklimaat zijn dodenbonussen best welkom. Van mij mogen ze blijven leven, maar ik wil wel een fijnere week 53 dan dit jaar de komende jaren.
Staat Life goes on van the Beatles nog in de lijst?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is Gorki, niet korki Jan Willem
ik heb een déjà vuquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tweede helft was wel leuk meen ik, een beetje Feyenoord de laatste weken als ze dan toch weer richting die nederlaag gingen
Wel zo fijn voor Suus en SeFquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Freek een keer in januari gaat. Mag ook over 80 jaar hoor.
Nog 1x leven na de dood is niet erg tochquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nou ja. Brian Wilson.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar waren de grootste bonussen ook niet voor de beste artiesten
Die hebben we al gehad vannacht geloof ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat Life goes on van the Beatles nog in de lijst?
Vrienden voor het leven ofzo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:13 schreef Tussle266 het volgende:
Een beetje het geluid van een Nederlandse sitcom uit de 90's.
Wat kon Seedorf nou gebeuren?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog 1x leven na de dood is niet erg toch
Die mag heel ver weg uit de lijst blijvenquote:
Je moet niet remmen voor oranje en geef extra gas bij rood!quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat kon Seedorf nou gebeuren?
Ja het kan meevallen, Herman Finkers hoort ook al 10+ jaar dood te zijn maar leeft gelukkig nogquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als je t hebt over 'weet de gemiddelde stemmer op Vlieg met mij mee naar de regenboog nog wat "volgend jaar mee naar Ierland betekent': "Als je naar Tirana gaat, pak eens voor de gein de bootquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat kon Seedorf nou gebeuren?
Een stoplicht springt op rood zal vast niet in de Top 2000 komenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja het kan meevallen, Herman Finkers hoort ook al 10+ jaar dood te zijn maar leeft gelukkig nog
Die hoort er ook zeker niet in nee,quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mag heel ver weg uit de lijst blijven
Blijkbaar wel meer mensen, aangezien het veel te hoog staat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:15 schreef Tussle266 het volgende:
Oh ja, de plaat die alleen ik leuk vindt.
Niet hier.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Blijkbaar wel meer mensen, aangezien het veel te hoog staat.
Ik vind deze ook wel ok, maar niet perse Top2000-waardigquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:15 schreef Tussle266 het volgende:
Dat nummer heet Ob la di - ob la da (denk ik ☺️).quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat Life goes on van the Beatles nog in de lijst?
Doelde op bekende Nederlanders met kanker, niet per se op muziek/Top 2000quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een stoplicht springt op rood zal vast niet in de Top 2000 komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Catan na een spannend slot, dus ben content
?
OH YEAH OH YEAH OH YEAAAAH
[ Bericht 16% gewijzigd door Gretzl op 26-12-2025 22:26:59 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nee hoor, vind deze best lekker hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:15 schreef Tussle266 het volgende:
Hier zitten dan ook alleen pure muziekliefhebbers. En jij.quote:
en @essnhillsquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hier zitten dan ook alleen pure muziekliefhebbers. En jij.
Erotisch duet zou er best in kunnen, die heeft het ook wel eens gehaald natuurlijk. Ook zo'n schijtlollige tekstquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doelde op bekende Nederlanders met kanker, niet per se op muziek/Top 2000
Ik vind deze ook wel prima.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:15 schreef Tussle266 het volgende:
Dat lijkt me ook sterk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erotisch duet zou er best in kunnen, die heeft het ook wel eens gehaald natuurlijk. Ook zo'n schijtlollige tekst
Die heb ik dit jaar nog niet gespot eigenlijk?quote:
Ik heb liever ander soort Roséquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn favoriet van Bruno is die nieuwe met Rosé, want daar hoor je hem amper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |