Ik vind Kate een leukere Bushquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef Isorden het volgende:
Vind Everything Zen toch een leukere Bush denk ik
12 en 10quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Aw. Hoe oud zijn je kinderen nu precies?
Ik zou het liefst Life Goes On van LeAnn Rimes Godin eens tussen kerst en oud & nieuw horen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat Life goes on van the Beatles nog in de lijst?
Mwah, Kate vind ik beter. Maar beter dan George, dat wel.quote:
Sr. of Jr.?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Kate vind ik beter. Maar beter dan George, dat wel.
Ik heb mij reeds afgemeldquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik drop deze weer eens even. Iedereen is welkom op de meet. @:essnhills ook
MUZ / Top 2000 meet 2025/2026
Nee hij doet Nirvanaquote:
Ik heb z’n hont geaaidquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Gavin Rossdale was een beetje mijn mancrush
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Nog steeds prima, ik heb dat interview op Kink 5x gekeken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
En je vrouwelijke was zeker Gwen Stefa niequote:Op vrijdag 26 december 2025 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Kate hier op 2. Dan George sr. Dan George jr.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Kate vind ik beter. Maar beter dan George, dat wel.
die ziet er niet meer uitquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En je vrouwelijke was zeker Gwen Stefa nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |