Axis of Awesome GENOTquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wel heel erg four chords dit.
Met afstand.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Beter dan George Jr en George Sr?
Regel dan zelf een meetquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
11 januari is de slechtst mogelijke datum.
Sleep well Isoquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:24 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De niet-representatieve ballad als enige Top 2000 notering?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet representatief voor de band.
Jammer!quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kom ook niet naar die meet
Sleep well Diaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga slapen, fijne avond nog en tot morgen
Limp Bizkitquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De niet-representatieve ballad als enige Top 2000 notering?
Classic.
Da's mijn verjaardagquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
11 januari is de slechtst mogelijke datum.
Ik ben totaal onschuldigquote:
Ja ik heb dan ook een verjaardag in de familiequote:
Ik ga voor Walk, al komt dat ook deels door die geniale videoclipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |