Rustig aan doen danquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja als ik rustig blijf zitten/liggen wel. Vandaag maar op tijd naar bed.
Oh ja kangoeroe heb ik ook weleens gehad, reepjes.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb volgens mij ooit wel eens kangaroo biefstuk op...
En vorige week voor het eerst duif gegeten, dat was best lekker
Verder weinig exotisch of vreemds.
Fruit is geen dierquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk fruitsoep in Hongarije. Ben nog niet echt naar hele exotische plekken geweest. Maar het was wel raar of zo.
Sprinkhaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is het raarste dier dat jullie ooit hebben gegeten?
Ik denk een krokodil
Sprongen zo van je bord zeker.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja kangoeroe heb ik ook weleens gehad, reepjes.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit leuk. Voor een keer per jaar.
Kom maar haten!
Ik vind dit ook leuk.quote:
Krokodil, kangeroe en insceten (geen dier, ik weet het)quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is het raarste dier dat jullie ooit hebben gegeten?
Ik denk een krokodil
Dieren zijn gewervelden, insecten zijn ongewervelden.quote:
Zeker. Komt ook wel omdat dit radio is en ik Paul er niet bij ziequote:Op vrijdag 26 december 2025 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Komt er eindelijk een beetje beweging in die plasser van jou?
explain, ESF orakelquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:37 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af of veel mensen snappen wat Paul bedoelt als hij halverwege dit nummer roept dat de mensen die het beste meezingen volgend jaar mee naar Ierland mogen.
Zal vast niet het ESF zijn, dat kan niet in zo'n slecht presterend land gehouden worden natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:37 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af of veel mensen snappen wat Paul bedoelt als hij halverwege dit nummer roept dat de mensen die het beste meezingen volgend jaar mee naar Ierland mogen.
Oh sorry, ik las weer eens niet goed. Dan kangoeroe ja. Ik vond de fruitsoep ook niks trouwensquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fruit is geen dier
Ik heb die Hongaarse fruitsoep ook wel eens gehad. Geen fan
Ga maar even terug naar school voor een lesje biologie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dieren zijn gewervelden, insecten zijn ongewervelden.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:38 schreef Isorden het volgende:
Wat ik ook niet leuk vind is dat ik al sinds woensdag middag tegen een dreigend griepje aan het vechten ben...
Het jaar erop was toch ESF in Ierland? Dit was een soort van auditie voor ESF (parodie omdat hij nog nooit was gevraagd)quote:
Ja toch? Is wel een beetje Top 2000 cultmeubilair dit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit leuk. Voor een keer per jaar.
Kom maar haten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |