Niet bakken op het strand?quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was weer terug mijn bed in gegaan.
nee is geen strandweer vandaag. ga vanmiddag spelletjes spelen met de duitsersquote:Op zaterdag 27 december 2025 04:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet bakken op het strand?
Denk dat @Lospedrosa wat te letterlijk uit het Twents vertaalt, maar het komt lekker respectloos over naar vrouwen jaquote:
Hij moet wel zijn mannelijkheid etaleren natuurlijk thuis zit hij met 3 vrouwen dus zal zich wel poeslief moeten gedragen daar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 05:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat @:lospedrosa wat te letterlijk uit het Twents vertaalt, maar het komt lekker respectloos over naar vrouwen ja
quote:Op zaterdag 27 december 2025 04:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is geen strandweer vandaag. ga vanmiddag spelletjes spelen met de duitsers
Dat zie ik ook elke keer met brandweerweekend/feestjes. Dan gedragen veel 30+'ers met vrouw (en kinderen) zich ineens weer als tienersquote:Op zaterdag 27 december 2025 06:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
En dan is ieder uitje iets waar je even lekker de bocht uit kunt vliegen.
Een van mijn beste vrienden heeft dat ook. Als hij even los mag dan loopt het ook al snel uit de hand.
ik heb 2 doosjes lego gekregen, 2 doosjes meer dan verwachtquote:Op zaterdag 27 december 2025 06:45 schreef Karzai het volgende:
Het was weer gezellig, mooie kadoos gekregen, de slinger en de kabouter gaan weer in de schoenendoos voor een jaar
ging toen ik thuis kwam gelijk naar bed om 22.30quote:Op zaterdag 27 december 2025 06:45 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh, ik ben voor mn gevoel weer veel te vroeg wakker
ook leuk tochquote:Op zaterdag 27 december 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 2 doosjes lego gekregen, 2 doosjes meer dan verwacht
quote:Op zaterdag 27 december 2025 06:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zie ik ook elke keer met brandweerweekend/feestjes. Dan gedragen veel 30+'ers met vrouw (en kinderen) zich ineens weer als tienersGa er ook alleen nog maar naartoe als de andere paar dames er ook zijn, dan is het wel leuk
ik ging rond middernacht naar bed maar was rond 4 uur weer wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 06:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ging toen ik thuis kwam gelijk naar bed om 22.30
absoluut, 2 setjes ook die ik nog wilde hebbenquote:
Even vrij van de sleur van alledag.quote:Op zaterdag 27 december 2025 06:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zie ik ook elke keer met brandweerweekend/feestjes. Dan gedragen veel 30+'ers met vrouw (en kinderen) zich ineens weer als tienersGa er ook alleen nog maar naartoe als de andere paar dames er ook zijn, dan is het wel leuk
quote:Op zaterdag 27 december 2025 06:54 schreef Karzai het volgende:
ik kreeg ook nog wat eten mee en we hebben mijn neef opgezadeld met de 6 bakken rijst en kale bami die over was
van het indonesische eten![]()
[ afbeelding ]
Ja en de meesten zitten naast werk en bij gezin natuurlijk ook nog in het leger en bij de brandweer, waar alles er (logischerwijs) op een militaire manier aantoe gaat. Dus die hebben waarschijnlijk maar weinig momenten in hun leven waarop ze even helemaal los kunnen gaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 06:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vrij van de sleur van alledag.
Moeraspoesquote:
Ja klopt. De mooie vrouwen betekent dat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 05:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat @:lospedrosa wat te letterlijk uit het Twents vertaalt, maar het komt lekker respectloos over naar vrouwen ja
Hier gaan we dan gewoon met Lego bouwen of eten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en de meesten zitten naast werk en bij gezin natuurlijk ook nog in het leger en bij de brandweer, waar alles er (logischerwijs) op een militaire manier aantoe gaat. Dus die hebben waarschijnlijk maar weinig momenten in hun leven waarop ze even helemaal los kunnen gaan
Nice tryquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt. De mooie vrouwen betekent dat.
Wat doe jij als je even los wil gaan? Of doe je dat nooit?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of heel veel stapjes zetten en die tellen
[ afbeelding ]
dan had je beter niet voor zo'n leven moeten kiezen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en de meesten zitten naast werk en bij gezin natuurlijk ook nog in het leger en bij de brandweer, waar alles er (logischerwijs) op een militaire manier aantoe gaat. Dus die hebben waarschijnlijk maar weinig momenten in hun leven waarop ze even helemaal los kunnen gaan
Tegenwoordig koop ik dan keukenspullen voor mezelf.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe jij als je even los wil gaan? Of doe je dat nooit?
Zat even te denken, maar heb geen idee wat ik dan doe. Heb dat gevoel niet zo volgens mij.
Ja dat wordt ook een verschrikkelijke dag.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MoeraspoesLas dat je kerst niet zo leuk was?
Nou ja, het is nu in ieder geval weer achter de rug. Op naar oud en nieuw
Nou ja werk en leger hebben ze sowieso geen keuze in, vrouw (en kind) wel maar dat zal wel vanzelf allemaal zo gegaan zijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dan had je beter niet voor zo'n leven moeten kiezen toch?
Meh. Ze wilde uiteindelijk niksquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
goedemorgen, nog een leuke film gevonden gisteren om te kijken?
Lijkt me gezonderquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig koop ik dan keukenspullen voor mezelf.
Vroeger gingen we ieder weekend er op uit, dat stopte en vond ik toen wel prima.
Oh, waarom dan niet afzeggen en iets doen dat wel leuk is?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat wordt ook een verschrikkelijke dag.
Vrouwen kunnen je ook lekker maken de eerste periode en daarna moet je gewoon braaf luisteren en mag je niet eens zelf meer de kerstboom versieren omdat het volgens de regels van vrouwlief moet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja werk en leger hebben ze sowieso geen keuze in, vrouw (en kind) wel maar dat zal wel vanzelf allemaal zo gegaan zijnBrandweer had niet gehoeven nee.
Het is bij m’n zus en ik heb dat de afgelopen 11 jaar nog nooit afgezegd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, waarom dan niet afzeggen en iets doen dat wel leuk is?
Ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen je ook lekker maken de eerste periode en daarna moet je gewoon braaf luisteren en mag je niet eens zelf meer de kerstboom versieren omdat het volgens de regels van vrouwlief moet.
Als het je echt tegenstaat zou ik lekker voor mezelf kiezen. Je moet het niet voor anderen gaan doen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is bij m’n zus en ik heb dat de afgelopen 11 jaar nog nooit afgezegd.
verplichte dienstplicht bij jullie?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja werk en leger hebben ze sowieso geen keuze in, vrouw (en kind) wel maar dat zal wel vanzelf allemaal zo gegaan zijnBrandweer had niet gehoeven nee.
Ik zou willen dat m’n man de kerstboom versiert of überhaupt wat uit zichzelf doet of kiest.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen je ook lekker maken de eerste periode en daarna moet je gewoon braaf luisteren en mag je niet eens zelf meer de kerstboom versieren omdat het volgens de regels van vrouwlief moet.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voel me aangesprokenAl had gergi zelf geen kerstboom omdat ie 'm niet wilde versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |