Lijkt me gezonderquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig koop ik dan keukenspullen voor mezelf.
Vroeger gingen we ieder weekend er op uit, dat stopte en vond ik toen wel prima.
Oh, waarom dan niet afzeggen en iets doen dat wel leuk is?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat wordt ook een verschrikkelijke dag.
Vrouwen kunnen je ook lekker maken de eerste periode en daarna moet je gewoon braaf luisteren en mag je niet eens zelf meer de kerstboom versieren omdat het volgens de regels van vrouwlief moet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja werk en leger hebben ze sowieso geen keuze in, vrouw (en kind) wel maar dat zal wel vanzelf allemaal zo gegaan zijnBrandweer had niet gehoeven nee.
Het is bij m’n zus en ik heb dat de afgelopen 11 jaar nog nooit afgezegd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, waarom dan niet afzeggen en iets doen dat wel leuk is?
Ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen je ook lekker maken de eerste periode en daarna moet je gewoon braaf luisteren en mag je niet eens zelf meer de kerstboom versieren omdat het volgens de regels van vrouwlief moet.
Als het je echt tegenstaat zou ik lekker voor mezelf kiezen. Je moet het niet voor anderen gaan doen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is bij m’n zus en ik heb dat de afgelopen 11 jaar nog nooit afgezegd.
verplichte dienstplicht bij jullie?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja werk en leger hebben ze sowieso geen keuze in, vrouw (en kind) wel maar dat zal wel vanzelf allemaal zo gegaan zijnBrandweer had niet gehoeven nee.
Ik zou willen dat m’n man de kerstboom versiert of überhaupt wat uit zichzelf doet of kiest.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen je ook lekker maken de eerste periode en daarna moet je gewoon braaf luisteren en mag je niet eens zelf meer de kerstboom versieren omdat het volgens de regels van vrouwlief moet.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voel me aangesprokenAl had gergi zelf geen kerstboom omdat ie 'm niet wilde versieren
Voordeel ten opzichte van familie is dat je je man wel kunt kiezen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou willen dat m’n man de kerstboom versiert of überhaupt wat uit zichzelf doet of kiest.
eens is de eerste keer en beter kies je voor jezelf, niet om andere te pleasenquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ja als je nu al weet dat het niet leuk is, waarom doe je jezelf dat dan aan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is altijd weer dat geklaag daar. En na gisteren geen zin in. Het gaat ook gewoon over MIJN ouders. Waar ik van hou en die op een voetstuk staan. Maar kennelijk is de keuze van hen destijds om buren te worden van elkaar geweestquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het je echt tegenstaat zou ik lekker voor mezelf kiezen. Je moet het niet voor anderen gaan doen.
Sinds we samenwonen/getrouwd zijn is dit omgeslagen, het initiatief.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordeel ten opzichte van familie is dat je je man wel kunt kiezen.
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
verplichte dienstplicht bij jullie?
Je klinkt een beetje depressief poesquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou willen dat m’n man de kerstboom versiert of überhaupt wat uit zichzelf doet of kiest.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaEn heel wat jaren, tot maximaal 50 jaar dacht ik. Dat geldt ook voor de brandweer eigenlijk, maar dat kost je een heel stuk minder inkomstenbelasting als je kiest om daar niet aan mee te doen. Onder het leger uitkomen is vele malen duurder.
Het is daar wel leuk als ze kapt met dat gezeik en het meeslepen van die kinderen in de negativiteit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
eens is de eerste keer en beter kies je voor jezelf, niet om andere te pleasen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Bij jou ingetrokken of iets nieuws?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds we samenwonen/getrouwd zijn is dit omgeslagen, het initiatief.
ik koop ledlampjes denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe jij als je even los wil gaan? Of doe je dat nooit?
Zat even te denken, maar heb geen idee wat ik dan doe. Heb dat gevoel niet zo volgens mij.
Geschreven komt het wellicht depressiever over. Maar ik ben flink geïrriteerd ja. Dat klopt wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje depressief poes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is daar wel leuk als ze kapt met dat gezeik en het meeslepen van die kinderen in de negativiteit.
En als dan haar schoonmoeder nog gezopen heeft is het helemaal feest.Lekker wegblijven dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige dingen zijn nu eenmaal niet maakbaar. En je hoeft jezelf niet aan de kant te zetten daarvoor.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geschreven komt het wellicht depressiever over. Maar ik ben flink geïrriteerd ja. Dat klopt wel.
Maar die methylfenidaat werkt niet door die rot utrogestan en dat helpt ook niet mee.Extra portie hormonen helpt dan ook niet mee natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Het is daar wel leuk als ze kapt met dat gezeik en het meeslepen van die kinderen in de negativiteit.
En als dan haar schoonmoeder nog gezopen heeft is het helemaal feest.Hmm, zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn familie weten we van elkaar dat de ene super links is, andere super rechts, dus dat zijn onderwerpen waar gewoon niet over gesproken wordt met elkaar. We laten iedereen in z'n waarde en klaar. Scheelt al een stuk. Kunnen jullie dat niet gewoon afspreken? Er zijn genoeg andere onderwerpen om het over te hebben lijkt me zo
![]()
[..]
En als dan haar schoonmoeder nog gezopen heeft is het helemaal feest.ik denk, als ik alles zo lees, is dat je echt moet afzeggen, desnoods met een leugentje om eigen bestwil, je zit je op te vreten daar en over hun gedrag en dan ga je alleen maar nog rotter het nieuwe jaar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je niet vragen of je bij een vriendin ofzo O&N kan komen vieren?mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Gewoon een fort van matrassen kussens en dekens bouwen voor oud op nieuw.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk, als ik alles zo lees, is dat je echt moet afzeggen, desnoods met een leugentje om eigen bestwil, je zit je op te vreten daar en over hun gedrag en dan ga je alleen maar nog rotter het nieuwe jaar in.
kan je niet vragen of je bij een vriendin ofzo O&N kan komen vieren?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:43 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn eerste boeking
5 jan.
De moeder van de verkoper
Sta je al op Airbnb?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:43 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn eerste boeking
5 jan.
De moeder van de verkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |