vet jammer voor die meisjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik echt verliefd was , hebben we het over 1997 of zo. Het is niet alsof ik ergens verstand van heb.
Is nog maar een paar procent.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals je het vertelt klinkt het ook gewoon zo.
wat is dat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zijn jullie nooit eens verliefd of zo?
Ik kan toch lezen johquote:
Heb je weer wat inspiratie om te fappenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik echt verliefd was , hebben we het over 1997 of zo. Het is niet alsof ik ergens verstand van heb.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je weer wat inspiratie om te fappen
Nee dat is niet hoe dat werktquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je weer wat inspiratie om te fappen
Oké dan niet tochquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is niet hoe dat werkt
Jeetje wat stoer zeg!quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
O&N wel zin in.
Eerst een mooi feestje de avond ervoor
En heb iedereen thuis en massaal ingekocht en tent en vuur buiten
Lekker ongedwongen als je de wijven binnen zat bent ga je naar buiten.
Niet bakken op het strand?quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was weer terug mijn bed in gegaan.
nee is geen strandweer vandaag. ga vanmiddag spelletjes spelen met de duitsersquote:Op zaterdag 27 december 2025 04:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet bakken op het strand?
Denk dat @Lospedrosa wat te letterlijk uit het Twents vertaalt, maar het komt lekker respectloos over naar vrouwen jaquote:
Hij moet wel zijn mannelijkheid etaleren natuurlijk thuis zit hij met 3 vrouwen dus zal zich wel poeslief moeten gedragen daar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 05:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat @:lospedrosa wat te letterlijk uit het Twents vertaalt, maar het komt lekker respectloos over naar vrouwen ja
quote:Op zaterdag 27 december 2025 04:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is geen strandweer vandaag. ga vanmiddag spelletjes spelen met de duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |