Niet bakken op het strand?quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was weer terug mijn bed in gegaan.
nee is geen strandweer vandaag. ga vanmiddag spelletjes spelen met de duitsersquote:Op zaterdag 27 december 2025 04:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet bakken op het strand?
Denk dat @Lospedrosa wat te letterlijk uit het Twents vertaalt, maar het komt lekker respectloos over naar vrouwen jaquote:
Hij moet wel zijn mannelijkheid etaleren natuurlijk thuis zit hij met 3 vrouwen dus zal zich wel poeslief moeten gedragen daar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 05:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat @:lospedrosa wat te letterlijk uit het Twents vertaalt, maar het komt lekker respectloos over naar vrouwen ja
quote:Op zaterdag 27 december 2025 04:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is geen strandweer vandaag. ga vanmiddag spelletjes spelen met de duitsers
mogguh, ik ben voor mn gevoel weer veel te vroeg wakkerquote:
Dat zie ik ook elke keer met brandweerweekend/feestjes. Dan gedragen veel 30+'ers met vrouw (en kinderen) zich ineens weer als tienersquote:Op zaterdag 27 december 2025 06:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
En dan is ieder uitje iets waar je even lekker de bocht uit kunt vliegen.
Een van mijn beste vrienden heeft dat ook. Als hij even los mag dan loopt het ook al snel uit de hand.
ik heb 2 doosjes lego gekregen, 2 doosjes meer dan verwachtquote:Op zaterdag 27 december 2025 06:45 schreef Karzai het volgende:
Het was weer gezellig, mooie kadoos gekregen, de slinger en de kabouter gaan weer in de schoenendoos voor een jaar
ging toen ik thuis kwam gelijk naar bed om 22.30quote:Op zaterdag 27 december 2025 06:45 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh, ik ben voor mn gevoel weer veel te vroeg wakker
ook leuk tochquote:Op zaterdag 27 december 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 2 doosjes lego gekregen, 2 doosjes meer dan verwacht
quote:Op zaterdag 27 december 2025 06:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zie ik ook elke keer met brandweerweekend/feestjes. Dan gedragen veel 30+'ers met vrouw (en kinderen) zich ineens weer als tienersGa er ook alleen nog maar naartoe als de andere paar dames er ook zijn, dan is het wel leuk
ik ging rond middernacht naar bed maar was rond 4 uur weer wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 06:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ging toen ik thuis kwam gelijk naar bed om 22.30
absoluut, 2 setjes ook die ik nog wilde hebbenquote:
Even vrij van de sleur van alledag.quote:Op zaterdag 27 december 2025 06:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zie ik ook elke keer met brandweerweekend/feestjes. Dan gedragen veel 30+'ers met vrouw (en kinderen) zich ineens weer als tienersGa er ook alleen nog maar naartoe als de andere paar dames er ook zijn, dan is het wel leuk
quote:Op zaterdag 27 december 2025 06:54 schreef Karzai het volgende:
ik kreeg ook nog wat eten mee en we hebben mijn neef opgezadeld met de 6 bakken rijst en kale bami die over was
van het indonesische eten![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |