Jij vindt dit niksquote:
Ik sta op 1 beenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:05 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga hier even lekker voor zitten jong0ns
in de peace3000quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook een jaar of 3 zijn als het tegen zit, dat is er dan ook eentje die we nergens meer gaan horen
4/5 minuten, valt mee.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe lang heb ik om mijn mening te vormen (m.a.w. hoe lang duurt dit nummer)?
In de Mex ook (en Aqualung)quote:
Voor prog valt 't mee,5 min ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe lang heb ik om mijn mening te vormen (m.a.w. hoe lang duurt dit nummer)?
5 min en gewoon een puike plaatquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit weer zo'n nummer waar een aantal mannen in een hokje wat gingen pingelen, het opnamen en waarvan andere mannen zeiden: oh dit vind ik geweldig? Dat het nummer veel te lang is en er geen reet aan vast te knopen is?
feminist!quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit weer zo'n nummer waar een aantal mannen in een hokje wat gingen pingelen, het opnamen en waarvan andere mannen zeiden: oh dit vind ik geweldig? Dat het nummer veel te lang is en er geen reet aan vast te knopen is?
Bedankt voor de bevestigingquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5 min en gewoon een puike plaat
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |