24 dagen? 365!quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn drommen mensen die die plaat 24 dagen lang weigeren te horen
Dat is niet eens mijn probleem, zij maakt naar mijn mening gewoon enorm matige muziek.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een gruwelijke pleures hekel aan het stemgeluid van Beyoncé
Maakt zij dat, of de mensen achter de schermen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is niet eens mijn probleem, zij maakt naar mijn mening gewoon enorm matige muziek.
Dat sowieso, dus voor mij is het 2x niksquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is niet eens mijn probleem, zij maakt naar mijn mening gewoon enorm matige muziek.
Nationaal verbod op Last Christmasquote:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maakt zij dat of de mensen achter de schermen?
Ik vind je optimistisch. Maar van mij mag ie sowieso wel bij de onderste 100quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jethro Tull geef ik nog 5 jaartjes Top 2000
Je kent die meme over Who Run The World vs Bohemian Rhapsody qua aantal schrijvers wel toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Maar goed haar naam staat er hoe dan ook op
Nouquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jethro Tull geef ik nog 5 jaartjes Top 2000
Jawel, maar ik weet überhaupt niet of dit geldt voor alle nummers die ze schrijft of dat ze zelf ook nog af en toe inbreng heeft.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je kent die meme over Who Run The World vs Bohemian Rhapsody qua aantal schrijvers wel toch?
[ afbeelding ]
Kan ook een jaar of 3 zijn als het tegen zit, dat is er dan ook eentje die we nergens meer gaan horenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind je optimistisch. Maar van mij mag ie sowieso wel bij de onderste 100
Het wordt gevaarlijk als die (nog) een paar jaar een plek of 80 daalt per jaar. En dan zo rond 1880 uitkomt. Dan vergeten mensen het liedje vaak nog wel te redden,quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook een jaar of 3 zijn als het tegen zit, dat is er dan ook eentje die we nergens meer gaan horen
Jij vindt dit niksquote:
Ik sta op 1 beenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:05 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga hier even lekker voor zitten jong0ns
in de peace3000quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook een jaar of 3 zijn als het tegen zit, dat is er dan ook eentje die we nergens meer gaan horen
4/5 minuten, valt mee.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe lang heb ik om mijn mening te vormen (m.a.w. hoe lang duurt dit nummer)?
In de Mex ook (en Aqualung)quote:
Voor prog valt 't mee,5 min ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe lang heb ik om mijn mening te vormen (m.a.w. hoe lang duurt dit nummer)?
5 min en gewoon een puike plaatquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit weer zo'n nummer waar een aantal mannen in een hokje wat gingen pingelen, het opnamen en waarvan andere mannen zeiden: oh dit vind ik geweldig? Dat het nummer veel te lang is en er geen reet aan vast te knopen is?
feminist!quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit weer zo'n nummer waar een aantal mannen in een hokje wat gingen pingelen, het opnamen en waarvan andere mannen zeiden: oh dit vind ik geweldig? Dat het nummer veel te lang is en er geen reet aan vast te knopen is?
Bedankt voor de bevestigingquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5 min en gewoon een puike plaat
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |