Alleen jammer dat het geweldige Everything she wants al weer weg is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Blij dat dit nummer na de DAB van Sjors een blijvertje is gebleken
Ja da's echt een bangerquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het geweldige Everything she wants al weer weg is.
Ik ken best veel slechtere nummers in de lijst.quote:
Mijn favoriet van wham.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja da's echt een bangerspijtig
Die andere A-kant scoort beterquote:
Dit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:53 schreef Isorden het volgende:
Ah, die debiele country poging van Beyoncé....
Niet vervelend maar een favoriet zal het ook niet wordenquote:
Goh, hoe zou dát nou komen...quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die andere A-kant scoort beter
I know, maar die is niet beter.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die andere A-kant scoort beter
Dat dekt de lading wel ja. Al kende ik m wel al een beetje.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, ik ben niet per se blij dat ik dit heb leren kennen. Maar ja, het stoort me ook niet zo.
Ik heb gewoon een gruwelijke pleures hekel aan het stemgeluid van Beyoncéquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, ik ben niet per se blij dat ik dit heb leren kennen. Maar ja, het stoort me ook niet zo.
Geen idee, er zijn drommen mensen die die plaat 24 dagen lang weigeren te horenquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dát nou komen...
En het is wederom geluktquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn drommen mensen die die plaat 24 dagen lang weigeren te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |