Ben er zelf een jaar of 10 geleden ook geweest, best grappig om een keer geweest te zijn....quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:52 schreef PippenScottie het volgende:
Kristiania![]()
Het idee dan. De praktijk zal minder leuk zijn
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sla denk ik even 2 uurtjes over en ga The Masked Singer kijken![]()
![]()
Jij hebt niks met Morad El oulakielie?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook geen Emmely meer volgend uur![]()
Emmely doet het altijd heel leuk vind ik
Mourad El Ukelele?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij hebt niks met Morad El oulakielie?
Zeker. Hierna krijgen we de DJ met de goede stem die helaas nog nog geen milliseconde niet extreem nep doetquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook geen Emmely meer volgend uur![]()
Emmely doet het altijd heel leuk vind ik
Wel jammer dat dat 2 weken moet duren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fortnight, das toch zo’n spelletje?
Is wel zo makkelijk, dat spel heet dan ook Fortnite.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb nog nooit Fortnight gespeeld en ga dat ook zo houden
Ik moet even iets anders doen, om met Green Day te spreken. My Mind is playing tricks on me...quote:
Over een paar jaar staat Eminem erin met GTA IV.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fortnight, das toch zo’n spelletje?
Karl.quote:
Ik vind Morad best ok, maar Emmely veel leuker, ik hou van haar energie!quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik i.i.g. nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze is dan ook dood.... vervangen door een dubbelganger die alleen doodse muziek kan makenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:57 schreef Eightyone het volgende:
Wat klinken de nummers van dat mens toch steeds doods.
Maar het wordt vast beter als je naar de teksten luistert.
Veel lager kun je de lat ook niet leggenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Nouja goed. Dit is beter dan die talentloze Bankzitters
Piepschuim is beter aan te horen dan de Bankzitters. De lat ligt op de vloer in de hel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Nouja goed. Dit is beter dan die talentloze Bankzitters
Beter dan die van eerder vandaagquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit wel een fraai liedje
Daar kan je eventueel ook Suno invullen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze is dan ook dood.... vervangen door een dubbelganger die alleen doodse muziek kan maken
Dat kan ik in Nederland ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Move to Florida buy the car you want
Z'n trui zit verkeerd omquote:
Jij post voor twee?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:59 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan ook even naar Masked Singer.
Moet je wel doorrijden als je nu nog naar de studio moet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:59 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan ook even naar Masked Singer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |