Ik weet nog niet welke UI ik in het nieuwe jaar ga nemen. Ik zal vast weer gaan afwisselenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Straks weer naar de zwart-witte UI, toch jammer, net nu ik aan de kerst UI gewend ben
Ja. Al vind ik het tegelijkertijd ook wel weer vervelende schijtlol.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit nog wel wat hebben op zich
Een dooie Robquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is deze trouwens opeens weer plots terug in de lijst na er in 2013 uit te zijn gegaan?
euhh de aankondiging gemist?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is deze trouwens opeens weer plots terug in de lijst na er in 2013 uit te zijn gegaan?
Deze erger ik me dan niet aan, meestal heb ik dat wel met dit soort nummers. Muzikaal is het nog wel interessant ergens, met de drums en trompettenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al vind ik het tegelijkertijd ook wel weer vervelende schijtlol.
Wellicht omdat R. De Nijs is gaan hemelenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Komt wel dichterbij zoquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
Paar keer iemand uit Den Briel ontmoet bij een concert. Verbonden door dit nummer.
Oh dacht dat die al lang dood was, maar was pas dit jaar dusquote:
Is dit een uitnodiging of stuur je het op?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb nog wel wat Spaanse noga met chocolade liggen
Dat maakt het ook het 'het heeft nog wel wat' stukquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Deze erger ik me dan niet aan, meestal heb ik dat wel met dit soort nummers. Muzikaal is het nog wel interessant ergens, met de drums en trompetten
Ben in september in die vrijstaat geweest waar Graham vandaan komt. Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder die minidocu waren we hier van af geweest
Wat jij wilquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging of stuur je het op?
Ik een paar jaar terug! Maf stukje Kopenhagenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben in september in die vrijstaat geweest waar Graham vandaan komt. Komt wel dichtbij zo
Heel weinig lichtpuntjes ja.quote:
Ook leuk. Maar ik kan alles van Rob wel vrij goed hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Deze stond ook ooit in de Top 2000.
Bekijk deze YouTube-video
Komt die uit Christiania joh?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik een paar jaar terug! Maf stukje Kopenhagen
Ik sla denk ik even 2 uurtjes over en ga The Masked Singer kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend uur begint matig maar daarna gelukkig Drivers Seat![]()
Ook geen Emmely meer volgend uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |