Den Helder en Den Briel liggen wel wat uit de richting vanaf hierquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
bij Rob de Nijs kun je toch de polonaise lopen
Inwisselbaar vind ik wel een goeie term voor dit nummer. het kabbelt maar wat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:44 schreef Redefine het volgende:
Dit is weer zo'n inwisselbare Coldplay die je een minuut na afloop alweer bent vergeten.
Ik vind de galm in deze eigenlijk nog wel lekker en redelijk memorabelquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:44 schreef Redefine het volgende:
Dit is weer zo'n inwisselbare Coldplay die je een minuut na afloop alweer bent vergeten.
Ik heb nog chocolade kruidnootjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan is nu ook mijn kerstchocolade op
Kerst is ook al bijna voorbijquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. Tegelijkertijd doet het ook weer geen pijn aan de oren, maar erg veel hebben we hier ook weer niet aan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Inwisselbaar vind ik wel een goeie term voor dit nummer. het kabbelt maar wat.
RIP Kerstquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kerst is ook al bijna voorbij
Ene oor in - andere oor uit nummer noem ik het soms.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Tegelijkertijd doet het ook weer geen pijn aan de oren, maar erg veel hebben we hier ook weer niet aan.
Heb nog wel wat Spaanse noga met chocolade liggenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Oorplay,quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ene oor in - andere oor uit nummer noem ik het soms.
Straks weer naar de zwart-witte UI, toch jammer, net nu ik aan de kerst UI gewend benquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kerst is ook al bijna voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |