I know, was een geintje ook.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Haha, vanuit Utje centraal is in principe ook geen probleem, dan heb ik directe verbinding met Zwolle, waar ik normaliter toch moet overstappen. Gaat er meer doen dat ik niet eerst een bus naar een grote stad moet nemen of zo.
Ik ook.quote:
Eens. Was ook eigenlijk de 'hit' van het album.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil Are You The One That I’ve Been Waiting For ook in de lijst
Dacht ik al wel, maar ja sommigen denken daar wat minder over na dus ik moet dit sommigen toch nog weleens uitleggenquote:
Vreselijk nummer!quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang the mercy seat maar wegblijft
Jubilee mag er wel bijquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
Nick Cave zou vaker in de top 2000 moeten staan
Nee maar wel een goede suggestie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste nummer van nick niet in de lijst is Jubilee street
Nee, Day is Done...quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste nummer van nick niet in de lijst is Jubilee street
Met alle liefde gedaan toenquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dacht ik al wel, maar ja sommigen denken daar wat minder over na dus ik moet dit sommigen toch nog weleens uitleggen
Nogmaals bedankt daarvoor man, daar hielp je me echt uit de brand meequote:
Ja John Deacon ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |