Hij weet alleen niks van muziekquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan Morad wel hebben. Ja die stem is wat opgezet maar hij lijkt het iig wel leuk te hebben en doet wel zijn best. Dat kan ik beter hebben dan iemand die er zijn eigen show van wil maken, zoals een ene potten en pannen spelende DJ in de nacht
Maar Ruud niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou dat mist ook wel wat sfeer. Een DJ kan echt wel wat toevoegen
Slap geouwehoer vooral.....quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou dat mist ook wel wat sfeer. Een DJ kan echt wel wat toevoegen
Dat hoeft niet perse. Een goede kan met weinig woorden veel toevoegenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Slap geouwehoer vooral.....
volgens mij is het helemaal geen verplichting om de top 2000 te doen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee, en zeker niet tijdens de top2000 wat voor hem bijna als verplichting voelt.
You're not one for parties huh?quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is al die zielige reclames van goede doelen wel zat....
In 'Gaan' (NPO Radio 1, +/- 2019) vond ik hem wel beter.quote:
Ik denk het ook niet, maar bij hem voelt het als een moetje. Zegt genoeg als hij het toch leuk vindquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij is het helemaal geen verplichting om de top 2000 te doen.
Probleem is dat ze bijna allemaal echt veel te veel lullen....quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse. Een goede kan met weinig woorden veel toevoegen
Ik kan me van gebrek aan muziekkennis toch minder ergeren dan schijtlolligheid.quote:
precies. Je kan van Van Inkel een hoop vinden, maar die heeft er wel zin in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar bij hem voelt het als een moetje. Zegt genoeg als hij het toch leuk vind
Maar toch is het niet erg genoeg dat je afhaaktquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Probleem is dat ze bijna allemaal echt veel te veel lullen....
En al die onzinnige zooi tussendoor
Dat is ook wel zo, schijtlol heb je meer last van, zeker tijdens de t2kquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan me van gebrek aan muziekkennis toch minder ergeren dan schijtlolligheid.
En tja, ik weet vergeleken met meeste mensen hier ook bar weinig van muziek af dus misschien vind ik hem daarom niet zo storend
Bij sommige DJ's ga ik wel degelijk wat anders doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar toch is het niet erg genoeg dat je afhaakt
De notenkraker moest wel even op het plaatjequote:Op vrijdag 26 december 2025 16:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik had gisterenavond het idee dat z'n zesjarige zelf naar boven kwam, toen 'ie met die platenspeler in het decor zat te spelen.
Ik kan mij er prima voor afsluiten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij sommige DJ's ga ik wel degelijk wat anders doen
Best een lekker uurtjequote:Op vrijdag 26 december 2025 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
1478 Dans Je De Hele Nacht Met Mij - De Sjonnies![]()
1477 Gypsy - Fleetwood Mac![]()
1476 Cry Baby - Janis Joplin![]()
![]()
![]()
1475 Suzanne - Herman van Veen![]()
![]()
1474 Nutbush City Limits - Ike & Tina Turner![]()
1473 Alie - Normaal![]()
1472 Proud Mary - Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
1471 L.A. Song (Albumversie) - Beth Hart![]()
1470 Save Me - Queen![]()
1469 Why'd You Only Call Me When You're High? - Arctic Monkeys![]()
1468 Heart Of Glass - Blondie![]()
1467 Chasing Pavements - Adele![]()
1466 Johnny B. Goode - Chuck Berry![]()
1465 Shut Your Eyes - Snow Patrol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |