Precies. Structuur bezopen dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind hem irritant en zelden grappig
wat?quote:
#wijwillengijsterugquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies. Structuur bezopen dus
Vroeger wel prima, maar word met het jaar vervelender
Doe maar niet, ik sprong een gat in de lucht toen ik zag dat ie weg was bij radio 2quote:
Waarschijnlijk omdat de titel ook niet in de liedtekst voorkomtquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ook zo'n nummer die ik vaak genoeg heb gehoord maar de titel nooit van onthoud.
Volgende reeks komt hierachter ook weer een
Ik kan Morad wel hebben. Ja die stem is wat opgezet maar hij lijkt het iig wel leuk te hebben en doet wel zijn best. Dat kan ik beter hebben dan iemand die er zijn eigen show van wil maken, zoals een ene potten en pannen spelende DJ in de nachtquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Welke DJ nog meer? Morad mag ook weg trouwens
Bart mag weg. Hans Schiffers weer terug.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Welke DJ nog meer? Morad mag ook weg trouwens
Van Inkelquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan Morad wel hebben. Ja die stem is wat opgezet maar hij lijkt het iig wel leuk te hebben en doet wel zijn best. Dat kan ik beter hebben dan iemand die er zijn eigen show van wil maken, zoals een ene potten en pannen spelende DJ in de nacht
Wat ga je er aan doen?quote:
Nou dat mist ook wel wat sfeer. Een DJ kan echt wel wat toevoegenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gewoon de Top2000 zonder DJ's,,... Top2000 a la SkyRadio...
Ik had gisterenavond het idee dat z'n zesjarige zelf naar boven kwam, toen 'ie met die platenspeler in het decor zat te spelen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan Morad wel hebben. Ja die stem is wat opgezet maar hij lijkt het iig wel leuk te hebben en doet wel zijn best. Dat kan ik beter hebben dan iemand die er zijn eigen show van wil maken, zoals een ene potten en pannen spelende DJ in de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |