Ik ontken op zulke momenten gewoon dat ik in Brabant woonquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:42 schreef camilero het volgende:
Namens Brabant bij deze alweer nog eens bij voorbaat alvast excuses voor deze alle Guusen die nog gaan komen
Ja dusquote:
quote:n verband met het overlijden van Frits Philips geeft PSV vanavond op gepaste wijze invulling aan het programma rondom de wedstrijd PSV-Fenerbah�e SK. Hieronder een overzicht van alle activiteiten in het Philips Stadion.
Guus Meeuwis
Voorafgaand aan de wedstrijd zal Guus Meeuwis op het veld het nummer �De weg� zingen, een ingetogen luisterlied dat voor vanavond wordt opgedragen aan Frits Philips. De zanger wordt aangekondigd door PSV-voorzitter Rob Westerhof, die staand naast de vaste stoel van �Meneer Frits een korte toespraak zal houden.
Ja ik denk dat ik Pachelbel voor dit liedjequote:
En op 192.tvquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:44 schreef camilero het volgende:
[..]
Dit hoor je tegenwoordig alleen nog in de top2000
Nog meer vernaggeld dan Der Weg zelfsquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is trouwens ook gecoverd door Guus.
Ik ontken Guus lieverquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ontken op zulke momenten gewoon dat ik in Brabant woon
Zetten we die tijdens het nieuws nog even op.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze is ook langzamer dan de goede versie
En minder goede gitaar accenten
doe water of wodkaquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn bezoek kan verleiden tot het drinken van shotjes
Voer ze dronken!quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn bezoek kan verleiden tot het drinken van shotjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |