Over 10 jaar met vleugels op hun kont en schouders, voor meer downforce op het buitenbeen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:05 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Echt wennen om dat te zien bij schaatsen.
Reed in Enschede 6.34,87 en werd daarmee 8e.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:09 schreef pietkanarie het volgende:
Heel benieuwd naar Roest straks. Ik denk niet dat het wat wordt maar zou wel een mooie verrassing zijn.
Kan het me niet voorstellen maar het is pas niet gelukt als de race er (bijna) op zit.
Roest reed vorige week 6:35 in Enschede. Dat wordt dus heel lastig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:09 schreef pietkanarie het volgende:
Heel benieuwd naar Roest straks. Ik denk niet dat het wat wordt maar zou wel een mooie verrassing zijn.
Kan het me niet voorstellen maar het is pas niet gelukt als de race er (bijna) op zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1487 (1596) Tracy Chapman - Talkin' Bout A Revolution
1643 (1458) Peter Gabriel - Biko
1692 (1563) Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1926 (1847) Frankie Goes to Hollywood - Two Tribes|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
STEMPLAATTop2000 is geen sport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1487 (1596) Tracy Chapman - Talkin' Bout A Revolution
1643 (1458) Peter Gabriel - Biko
1692 (1563) Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1926 (1847) Frankie Goes to Hollywood - Two Tribes
Oeps.quote:
Huilen en ons Bert hoefde daar niks voor te doen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:18 schreef Faraday01 het volgende:
Heb even cross gekeken. Hoe was het interview met Jutta? Janken of viel het mee.
Het is meer dan dat.quote:
Ze kwam zowaar best sympathiek over. Bert hielt zich ook rustig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:18 schreef Faraday01 het volgende:
Heb even cross gekeken. Hoe was het interview met Jutta? Janken of viel het mee.
Huilen en vooral vaak herhalen dat ze zeker veel beter dan de rest had gereden als ze niet was gevallen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:18 schreef Faraday01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |