Ik ben even zo vrij geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanavond laat. Als een andere mod nu aan de gang wil. Ga je gang
Als de top 3 nou allemaal 1.13 had gereden dan had Jutta allicht een probleem gehad. Nu, naja nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh 1000-3 is echt de laatste spot op de matrix? Verkerk gaat niet naar de spelen joh.
Daarnaast zijn Beune, Rijpma en Groenewoud zekerheidjes. Als Leerdam zich er op de 500m gewoon tussen rijdt, dan raken de 9 plaatsen gauw op.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar daar zat Jutta bijvoorbeeld al bij en die valt nu weg. Verkerk gaat nergens scoren en Schulting denk ik ook niet, want op de 500 is de concurrentie met Boersma en een goede Daleman groter
Met een beetje pech mist Rijpma ook een ticket op de 1500 hoor. Al moet het ijs dan wel wat sneller zijn dan nuquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarnaast zijn Beune, Rijpma en Groenewoud zekerheidjes. Als Leerdam zich er op de 500m gewoon tussen rijdt, dan raken de 9 plaatsen gauw op.
Rijpma en Groenewoud hebben er ook wel regelmatig prutsraces tussen zitten.. (waaronder vandaag al 1)quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarnaast zijn Beune, Rijpma en Groenewoud zekerheidjes. Als Leerdam zich er op de 500m gewoon tussen rijdt, dan raken de 9 plaatsen gauw op.
Gefeliciteerd, nu al de meest treurige reactie van deze hele topic reeks.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:56 schreef RipCity het volgende:
verbazingwekkend wel hoeveel mensen gaan kijken nog daar in stadion naar nederlanders v nederlanders die racen om een plek op de spelen.. Zal wel weinig verder te doen zijn in Friesland.
In principe wel, maar voor de zekerheid is het wel handig als ze zich wel op de gewone manier kwalificeert voor de 500m (of 1500m)quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap verder niks, maar Juta krijgt toch sowieso automatisch een aanwijsplek?
Over 10 jaar met vleugels op hun kont en schouders, voor meer downforce op het buitenbeen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:05 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Echt wennen om dat te zien bij schaatsen.
Reed in Enschede 6.34,87 en werd daarmee 8e.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:09 schreef pietkanarie het volgende:
Heel benieuwd naar Roest straks. Ik denk niet dat het wat wordt maar zou wel een mooie verrassing zijn.
Kan het me niet voorstellen maar het is pas niet gelukt als de race er (bijna) op zit.
Roest reed vorige week 6:35 in Enschede. Dat wordt dus heel lastig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:09 schreef pietkanarie het volgende:
Heel benieuwd naar Roest straks. Ik denk niet dat het wat wordt maar zou wel een mooie verrassing zijn.
Kan het me niet voorstellen maar het is pas niet gelukt als de race er (bijna) op zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1487 (1596) Tracy Chapman - Talkin' Bout A Revolution
1643 (1458) Peter Gabriel - Biko
1692 (1563) Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1926 (1847) Frankie Goes to Hollywood - Two Tribes|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |