Die kan dan ook niet schaatsen.quote:
Echt? Ik vind die maar matig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
What Is Life is een stuk leuker ja
Dat is het vooral ja, duurt bijna 4 uurquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:11 schreef PippenScottie het volgende:
Lawrence of Arabia heb ik ook nooit gezien.
Ik weet ook niet of ik echt zin heb om daarvoor te gaan zitten
in dom doen is ie wel goedquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan dan ook niet schaatsen.
+1quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:13 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb nog nooit een Star Wars film gezien
Ik heb er 1 van gezien. Harry Potter en LOTR nooit gezienquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:13 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb nog nooit een Star Wars film gezien
Ik vind dat echt een lekker nummer ja.quote:
La vita è bella staat al heel lang op mijn lijstje om te kijken maar is er nog niet van gekomen. Heb hem opgenomen staan op de tv dus die ga ik binnenkort wel zien. En 12 Angry Men ga ik even kijken met Pathé-codes die ik nog heb.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deze twee zijn sowieso geweldig.
notedquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van gezien. Harry Potter en LOTR nooit gezien
Te veel om op te noemen, ben een filmbarbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Welke filmklassieker staat al heel lang op jullie lijstje maar heb je nog altijd niet gekeken?
Voor mij is dat Lord of the Rings
Die laatste is behoorlijk geniaal vind ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
La vita è bella staat al heel lang op mijn lijstje om te kijken maar is er nog niet van gekomen. Heb hem opgenomen staan op de tv dus die ga ik binnenkort wel zien. En 12 Angry Men ga ik even kijken met Pathé-codes die ik nog heb.
Als er een duidelijke actie aan verbonden is kan ie er vaak van hoog nog uitvallen hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Helaas hoog genoeg om er ook in ‘26 nog bij te zijn waarschijnlijk.
LOTR ben ik ooit aan begonnen, maar na een uurtje was ik het wel beuquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen, ben een filmbarbaar.
LOTR moet je wel echt een keer kijken hoor, boh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |