Geen vrolijke film, denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de beste film ooit
quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nu wil ik Big Country in de Top 2000. In a Big Country gaat zo hard
Helaas hoog genoeg om er ook in ‘26 nog bij te zijn waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh gaan we zo effe bijtanken?
nee, maar zo verschrikkelijk goed.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen vrolijke film, denk ik
Iedereen kijkt schaatsje rijden.quote:
Schaatsen is begonnen.quote:
Hij jou ook niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:11 schreef PippenScottie het volgende:
Lawrence of Arabia heb ik ook nooit gezien.
Ik weet ook niet of ik echt zin heb om daarvoor te gaan zitten
Vroeger kocht ik echt aan de lopende band films omdat dat goedkoper was dan ze huren bij de videotheekquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik neem alle films op tv op die hoger dan 7 scoren op IMDb en die kijk ik dan ergens in het jaar erna.
What Is Life is een stuk leuker jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind van deze vrij weinig eigenlijk
Deze twee zijn sowieso geweldig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:11 schreef Dagoduck het volgende:
Van de IMDb top 250 zijn de hoogst genoteerden (in de top 40) die ik nog niet heb gezien:
#5 12 Angry Men
#27 La vita è bella
Ik hoef Jake Paul niet te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen kijkt schaatsje rijden.
Heb ik een paar jaar geleden gezien. Prima film maar er zijn betere.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:11 schreef PippenScottie het volgende:
Lawrence of Arabia heb ik ook nooit gezien.
Ik weet ook niet of ik echt zin heb om daarvoor te gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |