Ach, het kan erger. Ik heb ooit een hele set van Macklemore van vooraan meegepakt om vooraan te staan bij Florence + The Machinequote:Op vrijdag 26 december 2025 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb dus ooit een heel concert van volbeat vooraan moeten staan omdat een vriend van mij per se goed wilde staan bij Rammstein op Werchter dat erna kwam. Langste 2 uur van mn leven
hequote:Op vrijdag 26 december 2025 15:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dek het beeld af met een grote zwarte sticker.
Een streamert ofzo, zo'n figuur die populair is bij mensen die op S&F en Temu Hugo stemmenquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet ook helemaal niet wie hij is en waarom hij zoveel geld krijgt om niet te kunnen boksen
Aandachtsgeile 'influencer' en verspilling van zuurstof en water.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet ook helemaal niet wie hij is en waarom hij zoveel geld krijgt om niet te kunnen boksen
Ik heb er op gestemd namens mijn vaderquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Heb hier ook nog wel een keertje op gestemd
Alleen nummer 1493 nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Rest van het uur is gelukkig weer een beetje normale muziek
Je vader heeft goede smaakquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er op gestemd namens mijn vader
Ik dek het beeld af met een grote zwarte sticker.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders ga jij je TV in elkaar meppen?
Hij is ook nog eens een totale MAGA idioot.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik volg boksen geeneens maar als ik zie dat hij weer gaat vechten dan hoop ik dat ie helemaal in elkaar getimmerd wordt
Stiekem heb ik het zelf gedaan, maar ik mocht zijn e-mailadres gebruiken. Heb wel de wat oudere nummers namens hem gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Je vader heeft goede smaak![]()
Die vind ik wel leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |