Heel eerlijk, Mijn Feyenoord is beter dan ditquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit staat boven Mijn Feyenoord.
Waardoor je toch kan stellen dat de Nederlander nog érgens verstand heeft.
Lee heeft geen tattoo laten zetten. Laf.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit staat boven Mijn Feyenoord.
Waardoor je toch kan stellen dat de Nederlander nog érgens verstand heeft.
Zolang het een beetje kwaliteit heeft is dat nog altijd mooi meegenomenquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het niet helemaal kut, maar het is gewoon echt niet boeiend.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volbeat is leuk voor 0 liedjes per jaar
quote:
Dat inderdaad, die zanger zingt alsof ie een hete aardappel in z'n bek heeftquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:33 schreef MTheBassman het volgende:
Dit had best aardig geklonken als die zanger niet zo'n ongelooflijk irritante stem moest opzetten de hele tijd.
Totaal mee oneensquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel eerlijk, Mijn Feyenoord is beter dan dit
Anders ga jij je TV in elkaar meppen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hoe minder Jake Paul op m’n tv straks in februari hoe beter.
Ik weet ook helemaal niet wie hij is en waarom hij zoveel geld krijgt om niet te kunnen boksenquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hoe minder Jake Paul op m’n tv straks in februari hoe beter.
Ik dek het beeld af met een grote zwarte sticker.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders ga jij je TV in elkaar meppen?
Ik volg boksen geeneens maar als ik zie dat hij weer gaat vechten dan hoop ik dat ie helemaal in elkaar getimmerd wordtquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:33 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |