Thanks. We spelen Dominion in het Duits trouwens, voor de veranderingquote:
Met welke sets spelen jullie Dominion?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:34 schreef Gretzl het volgende:
Zo meteen vangt de spellenmiddag met de familie aan, dus dan ga ik hier minder posten
Op de rol:
- Dominion @:DecoAoreste alert!!
- Kolonisten van Catan + Steden & Ridders - traditie voor meer dan 20 jaar
Ik speelde onlangs Eldorado. Dat leek heel erg op Dominionquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thanks. We spelen Dominion in het Duits trouwens, voor de verandering![]()
Dan heb ik persoonlijk liever het origineel van die nagels van 22,86 cm.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:36 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat Closer die promotie niet heeft afgedwongen. Maar dat kan dus komend jaar, begrijp ik.
Oooh ik dacht dat dat Baila de Gasolina was, maar nu begrijp ik hemquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De #1 in voetbalstadions dit seizoen
Die vind ik ook prima. Ik denk dat we wel 2 liedjes kunnen vinden die we daarvoor kunnen schrappen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dan heb ik persoonlijk liever het origineel van die nagels van 22,86 cm.
M'n vader viert zijn verjaardag op 26/12 (is eigenlijk 3e Kerstdag jarig) en er is altijd familiebezoek. Dus er wordt nog steeds wel gevierd, maar niet alleen kerst.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan jullie nog iets doen op 2e KD of is het in NL ook gewoon een soort boxing day geworden en viert iedereen eigenlijk kerst op kerstavond en 1e KD
krijg je een melding op je telefoon dan?quote:
Er kunnen zeker een aantal grootgrutters inleveren. Ik noem geen namen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die vind ik ook prima. Ik denk dat we wel 2 liedjes kunnen vinden die we daarvoor kunnen schrappen.
Helemaal geen plannen vandaag. Ja Top 2000 luisteren, schaatsen kijken en eten/drinken. Lekker rustig in mijn eentje.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan jullie nog iets doen op 2e KD of is het in NL ook gewoon een soort boxing day geworden en viert iedereen eigenlijk kerst op kerstavond en 1e KD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |