Vooral in de JC Arenaquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De #1 in voetbalstadions dit seizoen
3FM? Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo is dit zo gestegen? Is toch gewoon een beetje een gezapig 3FM liedje
Ajax Z-side heeft een stemactie gedaan?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De #1 in voetbalstadions dit seizoen
Al die pyromanen die hier op stemmen steken elkaar aan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo is dit zo gestegen? Is toch gewoon een beetje een gezapig 3FM liedje
Ja daarom is het ook zo vreemd dat dit is gestegenquote:
Al staat die wel gruwelijk veel te laag.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig sluiten we dit uur straks wel af met Steppenwolf
Ja dat was overtreffende trap. In Gelredome hier was het ook al een keer flink raak als 'eerbetoon' aan overleden fanquote:
Wie schat ze hoog in dan?quote:
Dat sowieso, die hoort 1000 plekjes hoger, minstensquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Al staat die wel gruwelijk veel te laag.
Daarvan neem ik de meerderheid inmiddels niet meer serieusquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De stemmers van deze lijst bijvoorbeeld
3 liedjes, het einde is zoek.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De stemmers van deze lijst bijvoorbeeld
Het was hier altijd de stapavond dus ik ga vanavond even kijken wat daarvan over is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan jullie nog iets doen op 2e KD of is het in NL ook gewoon een soort boxing day geworden en viert iedereen eigenlijk kerst op kerstavond en 1e KD
Brunch en gourmet met mensen in mijn gebouw. Maar ja verder is 2e kerstdag al eigenlijk best lang geen kerstdag meer voor mij meestal.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan jullie nog iets doen op 2e KD of is het in NL ook gewoon een soort boxing day geworden en viert iedereen eigenlijk kerst op kerstavond en 1e KD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |