Het was een man met een jurk (die toch gewoon een baard heeft) toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wel net pech met de tegenstand. Tegen een vrouw met baard én sterk liedje kun je moeilijk op
Die as komt dit uur gelukkigquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moet nog uit haar as herrijzen
Ook zonder die baard had Conchita gewonnen. Misschien dan zelfs met wat meer punten, omdat veel conservatieve stemmers niet op Conchita wilden stemmen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wel net pech met de tegenstand. Tegen een vrouw met baard én sterk liedje kun je moeilijk op
Ga je nu al aan de oliebillquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:08 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een drukte bij de supermarkt. Kom ik aan bij de poedersuiker, is het helemaal op.
Huilen.
Waar staat Rise Like a Phoenix in deze lijst?quote:
Ik ben begonnen met ESF kijken in 2012, na jaaaren Junior. Komend jaar weet ik niet... voelt gewoon verkeerdquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik hier ben begonnen toen de Pippies klein waren. 2013 misschien.
En terechtquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar staat Rise Like a Phoenix in deze lijst?
Ja helemaal nergens inderdaad!
Oh het wordt ook al benoemd door de DJ
VERDORIE FREDquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet vergeten poedersuiker halen, hi-ha-ho!
Nee zonder die act en de bijbehorende ophef denk ik juist nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook zonder die baard had Conchita gewonnen. Misschien dan zelfs met wat meer punten, omdat veel conservatieve stemmers niet op Conchita wilden stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |