Haha, voelt nu al als een uurquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Het voordeel van deze nummers is dat ze maar kort duren
op de FM welquote:
Suus en Freek zijn de zouteloosheid zelve maar het kan nog altijd erger. Altijd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Terreur lijkt zo wel op de Marco uurtjes de 31e
Niet bij mij. Ik kan er gewoon heel weinig mee.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blof lijkt beter geworden de laatste jaren.. Lijkt!
Dat wel jaquote:
Bruno Mars bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Suus en Freek zijn de zouteloosheid zelve maar het kan nog altijd erger. Altijd.
Met dit nummer kan ik ook helemaal niksquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niet bij mij. Ik kan er gewoon heel weinig mee.
1 nummer van hem is tolereerbaar, 1 nummer. Bubble Buttquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee die heeft daadwerkelijk leuke nummers. Vind ik.
Is dat Merel Westrik die net wakker is (bovenste)??quote:
YA YA YA YAquote:
Ja het is nog kerst, ik blijf nog een beetje aardigquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je schrijft Sars verkeerd
Ik vind Uptown Funk leuk. En 24K Magic. En Finesse. Sorry.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 nummer van hem is tolereerbaar, 1 nummer. Bubble Butt
In the air tonight komt nog.quote:
Idem dito voor drop de nijs. Ergens ook wel goed. Eren bij leven ipv bij doodquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Tbh de ziektebonus was voor George Kooymans ook groter dan z'n uiteindelijke DAB. Dat zal met Frekie ook wel zo zijn denk (hoop?) ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |