wees blij dat freek nog leeftquote:
hoop dat je er meerdere hebt klaarstaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prima prima. Je kunt ze maar gehad hebben. Ik ga wel bij elk kutnummer even n stukje kerstfilm kijken
Mensen met een stemlijst met alleen S en F enzoquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:11 schreef MTheBassman het volgende:
Tja. Dit zijn een beetje de nummers gok ik die door de zieke Freek bonus er in zijn gekomen door fans? Zou me niet anders kunnen bedenken hoe het allemaal zo dichtbij elkaar lig.t
oeh ja zelfgemaakte boswandeling.... lang niet meer gehadquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:11 schreef BillDauterive het volgende:
Gatver. S&F. Ik ga maar een boswandeling maken.
Dit is de 7e notering tot nu toe en die waren allemaal nieuw idd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:11 schreef MTheBassman het volgende:
Tja. Dit zijn een beetje de nummers gok ik die door de zieke Freek bonus er in zijn gekomen door fans? Zou me niet anders kunnen bedenken hoe het allemaal zo dichtbij elkaar ligt
Tbh de ziektebonus was voor George Kooymans ook groter dan z'n uiteindelijke DAB. Dat zal met Frekie ook wel zo zijn denk (hoop?) ik.quote:
dat hoop je iddquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Tbh de ziektebonus was voor George Kooymans ook groter dan z'n uiteindelijke DAB. Dat zal met Frekie ook wel zo zijn denk (hoop?) ik.
Blof lijkt beter geworden de laatste jaren.. Lijkt!quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:12 schreef MTheBassman het volgende:
Het is wel zouteloos maar ik kan dit alsnog veel beter tolereren dan een André Hazes of Blof of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |