Dit is wel een TMF-klassiekerquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als het nou nog nostalgie was. Maar dat is het ook niet want net voor mijn tijd
Kijk komt mooi uit dat ik aan de kerstbruch zit danquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:28 schreef ok01 het volgende:
Zocht naar een goed moment om te sporten en zag toen dat er om 13-14 twee nummers van Suzan en Freek komen
Is dit de broer/neef van Arjan Ederveen?quote:
nou ja, kinderen weten vaak niet beter. maar bij volwassenen niet nee.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen medelijden mee.
Let Me Be Your Fantasy is ook erg lekker.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je dan toch 90s euro dance moet kiezen doe dan N-Trance met Set You Free
Ja, en sowieso er normaal mee omgaan...quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Best moeilijk voor sommige mensen, steken vuurwerk begin december af terwijl de 31e er nog lang niet is
Okkie probeert de fitgirl van Fok te zijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Kijk komt mooi uit dat ik aan de kerstbruch zit dan
En sporten? Wij zijn viesdikke fokkers die stinkend in joggingbroek op de bank hangen.
Uitsloverquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:30 schreef ok01 het volgende:
[..]
Okkie probeert de fitgirl van Fok te zijn
Smeltlandquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:30 schreef alopio het volgende:
Was 20 graden in IJsland gisteren
Daar gaat ook iets mis
Misschien wil ik het echt wel zien. Zoals je ook altijd het ongeluk aan het begin van een file wil zienquote:
ow ben jij dat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien wil ik het echt wel zien. Zoals je ook altijd het ongeluk aan het begin van een file wil zien
Band heeft aangekondigd te stoppen vanwege ziekte dat zal de stemmen verklarenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je dan toch 90s euro dance moet kiezen doe dan N-Trance met Set You Free
Dat is wat de mensen willen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:30 schreef alopio het volgende:
Was 20 graden in IJsland gisteren
Daar gaat ook iets mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |