Ik weet nog dat we editie 52 kregen op school, en later 53. Ja, ik heb een lange schoolcarrière gehad.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, doe mij A Forest maar.
Dit type liedjes zijn normaal na een jaar volledig verdwenen inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat we dit niet collectief vergeten zijn is bizar
idd. dit is echt zo niks. temu kwaliteitquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het klinkt wel beter dan die Roxy die hier zo opgehemeld wordt.
Ik hou wel van Roxy Musicquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het klinkt wel beter dan die Roxy die hier zo opgehemeld wordt.
gelukkig wordt het uur nog geredquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
Wat een ellendig blok met middelmaatliedjes zeg.
Ik heb ook even een workoutje er doorheen gejaagd net. Best verfrissend.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie dat mijn sportschool open is.
Misschien sleep ik mij daar toch maar even heen zo.
Ik heb met moeders afgesproken dat wij daar morgen naartoe gaan.
Dit is echt classic 'witte mensen op een trouwfeest' muziek inmiddels.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met je moeder naar de sportschool?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
Sportschool. Neequote:Op vrijdag 26 december 2025 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |