quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
wiezijndiemensen.gifquote:
Het is Vlaanderen, daar blinken ze uit in debiele namenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pommelien, wat is dat voor naam
klinkt alsof je er een rietje in kan steken als een Capri Sun
Ik ga morgen één of andere graveltocht rijden voor het goede doel, maar verder doe ik het ook rustig aan deze weekquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sporten deze week sla ik maar even over denk ik, te veel mentale aandacht om te besteden aan de t2k.
allemaal de schuld van linksquote:
Daar is prima wat van te maken toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is de eerste foto die ik zie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:35 schreef Isorden het volgende:
[..]Vannacht indirect al gezegd dat ik haar zou doen. Dat is altijd een gok natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Misschien moeten ze daar eens stoppen met poepenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is Vlaanderen, daar blinken ze uit in debiele namen
Sterktequote:Op vrijdag 26 december 2025 11:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh crap schoonmoeder is te vroeg
Later mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |