Dan klik ik er snel doorheenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaa ik wilde weten hoe het in elkaar zat![]()
pfff stug doorkijken dus
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:26 schreef Kissingbird het volgende:
Boots spreekt me wel aan. Krijgt ook hele goede reviews zie ik.
Ares spreekt me ook aan.
Ik ga Boots opzetten. Bedankt voor de tips
La palma vond ik weinig qua verhaal. Gekeken om mee in slaap te vallenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan vind je die twee series vast ook matig
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan klik ik er snel doorheen
Ik houd van rampenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
La palma vond ik weinig qua verhaal. Gekeken om mee in slaap te vallen
Sowieso alle seksualiteit sla ik over. Zo saaiquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaa ik spoel ook dingen door
![]()
steeds een paar sec..
Ooooh die moet ik ook nog zienquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Oh en Snowpiercer kijk ik ook nog. Vind ik ook wel een goede serie.
Ben benieuwd wat jij ervan vindt. Ik vind hem tof!quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh die moet ik ook nog zien
Oh neequote:Op vrijdag 26 december 2025 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
Oh en wat ik ook leuk vind is 'series' zoals selling sunset of kookwedstrijden. Verstand op 0 programma's
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee
Daar verschillen we in!
Al is Vanderpump rules en zo wel weer leuk...
Misschien moet ik die Sunset eens weer proberen. Dat was lang geleden.
Alleen bij kookseries denk ik altijd "doe niet zo raar met eten"
Ik vind het altijd zo zonde van het voedsel... de natuurlijke smaak en van die lullige porties...quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Vanderpump kijk ik dan weer niet![]()
En die kookdingen, ik vind het wel leuk om te zien wat ze kunnen bedenken / maken.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo zonde van het voedsel... de natuurlijke smaak en van die lullige porties...
Hey Birdiequote:
Fijn! Moet zelf nog verder kijken, alleen zoveel keuzesstressquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Boots aflevering 6 aan het kijken nu![]()
Vind hem gooooeeedBedankt voor de tip.
Was verbaasd jou hier weer eens te zien.quote:
Aflevering 8 bezig nuquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn! Moet zelf nog verder kijken, alleen zoveel keuzesstress
Misschien op Oudjaar oidDan heb ik de tijd om te bingen
Moet nog even denken doe ik die nacht ga aanpakken. Denk haken en series.
Had eerst andere dingen op de planning, alleen met telkens schrikken van de knallen is dat niet slim. Met haken maak ik bijna geen foutjes of zo. Dus lekker naald in de knuist en gaan
quote:
Ja was een tijd geleden weer dat ik hier heb gepostquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was verbaasd jou hier weer eens te zien.
Ja, het loopt niet zo hard hierquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ook goedemorguh
[..]
Ja was een tijd geleden weer dat ik hier heb gepost![]()
Ja, maar jee wat had ik een koude voeten, ze tintelde gewoonquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
En genoten van de winter BBQ @:dotteke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |