NL, seks onder de douche was al afgekeurd hierquote:
Ik verbeter mijn zinquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle DJ's op 2 niet te harden
staan er vast niet vaak inquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb gewoon nog niet 1x ABBA gehoord. Ach Top 2000 gevoel
Wel eens, klinkt leuk, maar zolang je een normale douche hebt is het veel te klein en onhandigquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
NL, seks onder de douche was al afgekeurd hier
Had een albumcover van Aphex Twin kunnen zijnquote:
Elke keer als ik aan het idee denk, ben ik al bang dat ik zou uitglijden of zo en dat moet je niet hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel eens, klinkt leuk, maar zolang je een normale douche hebt is het veel te klein en onhandig
Alles zeiknat, en niet op de juiste manierquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Elke keer als ik aan het idee denk, ben ik al bang dat ik zou uitglijden of zo en dat moet je niet hebben
Bij zo'n vervelende bad-douche combinatie hebben ik dat normaal alquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Elke keer als ik aan het idee denk, ben ik al bang dat ik zou uitglijden of zo en dat moet je niet hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |