quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:07 schreef Isorden het volgende:
Hebben jullie de vrouw van Stevie wel eens gezien?Deze mop zag Stevie niet aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Die zag je niet aankomenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:09 schreef PippenScottie het volgende:
Jeuh. Een tandartsrekening van 582 euro. Have kids they said, it will be fun they said
Gouden grills?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:09 schreef PippenScottie het volgende:
Jeuh. Een tandartsrekening van 582 euro. Have kids they said, it will be fun they said
Gewoon zeggen dat je de rekening niet hebt gezien. Zegt Stevie ook altijd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:09 schreef PippenScottie het volgende:
Heb dat nummer (en de rest van hun discografie) ontdekt dit jaar. Wat een introquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Blind van Korn komt dichtbij zo @:Poppejans1.4
Ja ook nog niet zo lang ontdekt eigenlijk. Ik was deels om maar sinds Pinkpop wel volledig om wat Korn betreftquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb dat nummer (en de rest van hun discografie) ontdekt dit jaar. Wat een intro![]()
beetje een zwartkijker.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, ik zie die altijd graag hoog in de album lijsten staan
Stevie niet
Hij kijkt ook niet naar leuke jongens.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Leuke jongen in rode kersttrui gespot in het cafe... dat doet Stevie me niet na
Ja, ik was ook heel snel hooked. Hun debuutalbum duurde overigens wel een paar luisterbeurten, die moest echt op me inzakken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja ook nog niet zo lang ontdekt eigenlijk. Ik was deels om maar sinds Pinkpop wel volledig om wat Korn betreft
Die zie je liever verdwijnen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:11 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, deze Bon Jovi. Deze hoeft niet zo.
Jon bonbon Joviquote:
Oei, net Skandal gemist. Leuk lied!quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ah ik kan dit nu ook een keer zeggen. Leuk!
Ik heb dit nummer dit jaar gekaraoked in een gay bar
@:BillDauterive
Wat is Kane dan wel niet?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:12 schreef zorro28 het volgende:
De slechte parodie op een rockband nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |