Dat is zo walgelijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die zeikcover van Bente vrees ik
Tenminste wel oprecht gezongen.quote:
Wij hebben immers smaakquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat iedereen dit hier kut vindt, dat verbroedert.
Altijd nog minder dan Neil Young op zijn album Trans.quote:
Ik heb nog geen mening gegeven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ben ik niet mee eens.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, is efficiënt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
De grote rondvraag van vanochtend. Plassen onder de douche, ja of nee?
Oprecht kut jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenminste wel oprecht gezongen.
Dit zou wel bottom 100 in mijn 4851 halenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
gatverquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, want in een hoekje in de badkamer is ook zo raarquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was nog coulant met 259 slechtere platen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit zou wel bottom 100 in mijn 4851 halen
Ik vind het origineel van Cher best oké. Maar die cover...quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds ik op mezelf woon, niet meerquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
Jammer. Had best mogen ruilen met dit nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Helaas, te laat. Nu is het al voor je beslist
Waar heb je m anders voor?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
Moinquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb vreemd genoeg nooit een seconde besteed met nadenken over je beenharen. Nu wel. Bedankt.
Was jij geen wielrenner? Dan moet je wel scheren
Mensen die dit niet doen hebben echt een extreme vorm van smetvrees.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mis de link tussen deze twee dingen vrees ik.quote:
Echt een zeur Lennyquote:
Fijn dat we dezelfde smaak in mannen hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Hier heb ik een 25 minuten durende versie van gehoord omdat Lenny per se de hele Ziggodome door moest lopen
Was wel een episch concert. Ik snap Okkie wel. I'm not gay, maar als het echt zou moeten...
Is niet relevantquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis de link tussen deze twee dingen vrees ik.
Vorige uur kende ik een dame die in café was. Een Vitesse buddyquote:
Godverquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Fijn dat we dezelfde smaak in mannen hebben
nou willen we het weten ookquote:
Niks mis met de Bente cover imo, maar blijft wel een beetje gek dat ie in haar debuutjaar direct hoger staat dan de originelequote:Op vrijdag 26 december 2025 10:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Cher best oké. Maar die cover...
ging net ten koste van Eefjequote:Op vrijdag 26 december 2025 10:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niks mis met de Bente cover imo, maar blijft wel een beetje gek dat ie in haar debuutjaar direct hoger staat dan de originele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |