SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Oh dit klinkt allemaal wel erg teleurstellend.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef Recce het volgende: [..] Oh, bij mij niet tot nu toe. Kerstavonddiner bij mijn vader ging niet door omdat ik op een monteur moest wachten omdat m'n verwarming was uitgevallen en gisteren zou ik lunchen bij m'n moeder, maar die had al gegeten. Ik had speciaal allemaal lekkere dingen gekocht. Ze hoefde de lichtjes in de kerstboom niet aan want ze was bang dat die kapot zouden gaan. Ze had ook allerlei lekkere dingen gekocht, maar die waren voor vandaag (aan het eind van de middag komt mijn zus met gezin). Die lekkere dingen zijn dan niet nodig, omdat mijn zus eerst naar m'n vader gaat.
Dan hoef je voor volgend jaar dus alvast niks te regelen want het zal toch wel niet doorgaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat m'n zus straks belt dat ze niet komen.
Nou lekker dan..quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was ik wel blij dat ik thuis was. Stond ik met een smeulende hor in mijn handen. Kozijn had ook wat schade.
Waren wat mensen die door de straat liepen en vuurwerk gooide. Dus ook handig om de container niet aan de straat te hebben staan.
Zeker!quote:
Tja, m'n moeder heeft dementie, maar dit is wel hoe ze zich altijd opstelt richting mij. Ik doe er niet echt toe, maar moet wel komen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoef je voor volgend jaar dus avast niks te regelen want het zal toch wel niet doorgaanDe groeten ermee zeg.
die zien we graag nog een paar keerquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:42 schreef kwiwi het volgende:
Had iemand Ger al geholpen met de foto?
[ afbeelding ]
Hier in huis nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier wel volop zon, maar een gevoelstemperatuur van -13 °C.
ik zie liever de mislukte appelcakequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zien we graag nog een paar keer
Ik denk dat het gewoon goed gaat als je er img tags omheen zet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:42 schreef kwiwi het volgende:
Had iemand Ger al geholpen met de foto?
[ afbeelding ]
Oh inderdaad zeg! Als we jou toch niet hadden voor computergezeikjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon goed gaat als je er img tags omheen zet.
ff proberen.
[ afbeelding ]
Ik heb wel succesvollequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie liever de mislukte appelcake
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb wel succesvolle
[ afbeelding ]
Wat hou ik toch van jou hequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh inderdaad zeg! Als we jou toch niet hadden voor computergezeikjes
Vraag je pa eens om het recept.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de afwas doen en daarna weer lekker koffie drinken met zelfgemaakte speculaasbrowniekoek of zo van pa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |