Ik zag er gisteren een paar heel geconcentreerd naar die tekst kijken, dat was ook best awkwardquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Het tragische is dat de tekst recht voor hun neus staat en dan gaat het nóg mis.
Die heeft dan weer wel een geweldige melodiequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen aan die liedjes:
- Er zit een makkelijke emotionele lading in die heel herkenbaar is
- Vaak zit er ook nog wel iets melodieus is wat herkenbaar is, een gezongen refrein
- De beat beukt meestal niet al te hard
Eigenlijk is dat nummer over heerschappen in Parijs de enige die daar niet aan voldoet.
De eerste helft vind ik niks, de tweede helft is goed.quote:
Eminem is dan ook weer de grote uitzondering op alles vanwege de "i don't listen to hiphop but i really like eminem" crowdquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
King Kunta heeft misschien ook niet die herkenbare emotionele lading. En de 'lollige liedjes' van Eminem en De Jeugd ook niet.
Goeiemorgesquote:
De Jeugd is ook wel een beetje de Nederlandse Eminem wat dat betreft.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:21 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
Eminem is dan ook weer de grote uitzondering op alles vanwege de "i don't listen to hiphop but i really like eminem" crowd
Gewoon alles zelf opeten en die familie maar hun eigen ontbijt laten makenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:22 schreef PippenScottie het volgende:
Wie wil er ontbijten? Broodjes zijn warm, eitjes gekookt, sap vers.
De hele familie slaapt nog
Ik heb wel op Hollereer gestemdquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jeugd is ook wel een beetje de Nederlandse Eminem wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |