Mocht je er ooit terechtkomen, moet je gewoon blijven herhalen "Ik geloof niet dat dit Memphis"quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga nooit naar Memphis, strak krijg ik dat nummer in mijn hoofd.
Precies.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ieren zijn toch een stuk beter in de meeste andere genres dan in een hiphop/pop fusion
Ierland heeft niettemin een geweldige muziekscene, maar The Script hoort daar zeker niet bij
Ja dit heeft een hoop Snelle/Diggy Dex gehalte. Daarom trek ik dit heel slecht denk ik. Die eerste plaat van The Script had nog wel een paar aardige pogingen, maar dit is echt een verschrikkelijke hel in die coupletten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:13 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
dit is de rap die het nederlandse publiek wil
quote:
3 uur 's nachts, 7 januari.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Precies.
Hoe laat komt My Bloody Valentine trouwens?
Ik snap wel dat mensen de tekst mooi kunnen vinden, maar dat vreselijke 'gerap', tsjaquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:15 schreef camilero het volgende:
De script heeft best een paar leuke liedjes. Dit is daar niet één van
Als dit 'rap' is dan is McDonalds haute cuisine sterrenvoerquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen de tekst mooi kunnen vinden, maar dat vreselijke 'gerap', tsja
Ik ga daar alleen staan als Portishead in mijn uurtje zit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn piepkleine geneugte van de top 2000 is als er twee mensen in die karaoke booth zitten waarvan er maar één de tekst kent en de ander er een beetje voor lul bij staat.
zit dat hem dan in de sentimentaliteit, dat de radio 2 boomer een vleugje hip hop wel kan handelen zolang er een soort van emotionele lading in zit? omdat het dan "dieper " is of zo? dit gebeurd zelfs bij de nummers van 2pac die wel in de lijst staanquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit heeft een hoop Snelle/Diggy Dex gehalte. Daarom trek ik dit heel slecht denk ik. Die eerste plaat van The Script had nog wel een paar aardige pogingen, maar dit is echt een verschrikkelijke hel in die coupletten.
Als dit de lijst is met de beste platen allertijden is Mc Donalds het beste restaurant ter wereldquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dit 'rap' is dan is McDonalds haute cuisine sterrenvoer
Het tragische is dat de tekst recht voor hun neus staat en dan gaat het nóg mis.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn piepkleine geneugte van de top 2000 is als er twee mensen in die karaoke booth zitten waarvan er maar één de tekst kent en de ander er een beetje voor lul bij staat.
Ik kijk al uit nar de gifjes van Mexicano ‘I just wanna be a woman’ Bakkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga daar alleen staan als Portishead in mijn uurtje zit.
Ik wou zeggen. No way!quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Het tragische is dat de tekst recht voor hun neus staat en dan gaat het nóg mis.
Er zijn een paar dingen aan die liedjes:quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:17 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
zit dat hem dan in de sentimentaliteit, dat de radio 2 boomer een vleugje hip hop wel kan handelen zolang er een soort van emotionele lading in zit? omdat het dan "dieper " is of zo? dit gebeurd zelfs bij de nummers van 2pac die wel in de lijst staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |