quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Garantie tot aan de deur.
Oke, dan zal ik er niet de deur mee uitgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
nu net? Want je dacht, ik snij dit onderwerp op FOK! aan en dan ga ik direct ff met een vriendin het erover hebben?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:04 schreef ToT het volgende:
Ik krijg nu net van mijn vriendin te horen dat dat ook een heel slechte buurt was waar dit gebeurde, maar dat het ondertussen wat is verbeterd.
Mijn vriendin komt uit die stad.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nu net? Want je dacht, ik snij dit onderwerp op FOK! aan en dan ga ik direct ff met een vriendin het erover hebben?
Gebruik jij onderwerpen op FOK! als inspiratie voor gespreksstof, ToT? Wat grappig
Ik volg het niet meer.quote:
Noem je haar nog steeds je vriendin?quote:
Ja daarom volg ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noem je haar nog steeds je vriendin?
Dacht dat het over en uit was?
Ik zou zelt tot en met de bibs schoon en fris makenquote:
Ja ach, ze doet sinds gisteren ineens weer aardig!quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noem je haar nog steeds je vriendin?
Dacht dat het over en uit was?
Oh he shitquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zelt tot en met de bibs schoon en fris maken
Af en toe een wipje en dan wachten tot ze echt gewipt wordt hoppa terug naar je eigenland en tot nooit meer ziensquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, ze doet sinds gisteren ineens weer aardig!Ik hou de lieve vrede maar tot ze terug naar huis is.
ze leest mee?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, ze doet sinds gisteren ineens weer aardig!Ik hou de lieve vrede maar tot ze terug naar huis is.
Domme lovely met een vieze bibsquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh he shit
* Lovely springt nog maar eens weer onder de douche, om de rest ook fris te maken
Ik denk dat ze geen Nederlands kan lezen of praten?quote:
translate brilquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen Nederlands kan lezen of praten?
Bestaan die ook al?quote:
Wippen heb ik geen zin meer in met haar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe een wipje en dan wachten tot ze echt gewipt wordt hoppa terug naar je eigenland en tot nooit meer ziens
Dat zijn skillsquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
Goed zo, hoe krijg je het voor elkaar gebolkt
nee ben aan het werk, eigenlijk vrij maar ik wil dit afhebbenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je boek aan het schrijven?
Als de nood hoog is maken de hanen vreemde wippiesquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Wippen heb ik geen zin meer in met haar.
watquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de nood hoog is maken de hanen vreemde wippies
waaaar aanquote:
Tussendoor op tweede kerstdag te werken terwijl je vrij bentquote:
Oh. zijn gewoon uren die ik dan op een ander moment opneem.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tussendoor op tweede kerstdag te werken terwijl je vrij bent
quote:
heb straks vakantie en ik wil dan niet nog dingen in mn hoofd hebben die af moeten zijn... want de eerste week na m'n vakantie zit ook alweer vol.quote:
Die had iets met familie vandaag dacht ikquote:
oja ik ook straksquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had iets met familie vandaag dacht ik
O je bent er nog, maar je bent er ook nietquote:
Nu ben je er wel maar je bolkt jezelfquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
ja in de loop van de middag ben ik weg.
kan ik niet bolken.
Dank voor het delen van je agendaquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
ja in de loop van de middag ben ik weg.
kan ik niet bolken.
Het familie dinerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |