Af en toe een wipje en dan wachten tot ze echt gewipt wordt hoppa terug naar je eigenland en tot nooit meer ziensquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, ze doet sinds gisteren ineens weer aardig!Ik hou de lieve vrede maar tot ze terug naar huis is.
ze leest mee?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, ze doet sinds gisteren ineens weer aardig!Ik hou de lieve vrede maar tot ze terug naar huis is.
Domme lovely met een vieze bibsquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh he shit
* Lovely springt nog maar eens weer onder de douche, om de rest ook fris te maken
Ik denk dat ze geen Nederlands kan lezen of praten?quote:
translate brilquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen Nederlands kan lezen of praten?
Bestaan die ook al?quote:
Wippen heb ik geen zin meer in met haar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe een wipje en dan wachten tot ze echt gewipt wordt hoppa terug naar je eigenland en tot nooit meer ziens
Dat zijn skillsquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
Goed zo, hoe krijg je het voor elkaar gebolkt
nee ben aan het werk, eigenlijk vrij maar ik wil dit afhebbenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je boek aan het schrijven?
Als de nood hoog is maken de hanen vreemde wippiesquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Wippen heb ik geen zin meer in met haar.
watquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de nood hoog is maken de hanen vreemde wippies
waaaar aanquote:
Tussendoor op tweede kerstdag te werken terwijl je vrij bentquote:
Oh. zijn gewoon uren die ik dan op een ander moment opneem.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tussendoor op tweede kerstdag te werken terwijl je vrij bent
quote:
heb straks vakantie en ik wil dan niet nog dingen in mn hoofd hebben die af moeten zijn... want de eerste week na m'n vakantie zit ook alweer vol.quote:
Die had iets met familie vandaag dacht ikquote:
oja ik ook straksquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had iets met familie vandaag dacht ik
O je bent er nog, maar je bent er ook nietquote:
Nu ben je er wel maar je bolkt jezelfquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
ja in de loop van de middag ben ik weg.
kan ik niet bolken.
Dank voor het delen van je agendaquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
ja in de loop van de middag ben ik weg.
kan ik niet bolken.
Het familie dinerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |