Narnia!quote:
heb het ook over oudere films dotquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, kijjk eigenlijk weinig films meer de laatste jaren .
En voor kinderen weet ik helemaal niet
Voor kinderen, en dat weet ik niet MoerKquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb het ook over oudere films dot
Deze https://www.disneyplus.co(...)d7-abe4-f0cbc9d949baquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb het ook over oudere films dot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALsof wij kunnen helpen in deze.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss zomaar een topic van iemand in nood sluiten!![]()
Waar is je kerstgedachte?
Whehehe!quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALsof wij kunnen helpen in deze.
Of wou je hem in huis nemen en helpen met zijn problemen![]()
Je zag de reacties er op wel al had ik er ook al een paar verwijderd
Ja, zo gaat dat vaak, of ze duiken ergens een auto en en rijden wegquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja maar wat nou als deze persoon straks met de -6 graden die we vandaag hebben doodgevroren op een bankje teruggevonden gaat worden?
Toen ik in Deventer woonde vroor 1 van de bekendste zwervers van de stad dood met kerst.
Ondankbare bokkenlul dat-ie was en hij liep altijd op krukken rond, maar zodra je hem een biertje gaf liep hij met de krukken onder de arm zuipend weg zonder een woord tegen je te zeggen.
Ik hoop dat als deze 28-jarige persoon echt zou zijn, dat-ie wel terugkeert naar eigen land en daar weer een fatsoenlijk bestaan weet op te bouwen. Ik heb weinig zin in nog zo'n krantenverkoper voor de deur van een supermarkt!quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat vaak, of ze duiken ergens een auto en en rijden weg
Hoe weten we dan of het deze persoon was? Of hij/zij moet het topic uitgeprint bij zich hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja maar wat nou als deze persoon straks met de -6 graden die we vandaag hebben doodgevroren op een bankje teruggevonden gaat worden?
Toen ik in Deventer woonde vroor 1 van de bekendste zwervers van de stad dood met kerst.
Ondankbare bokkenlul dat-ie was en hij liep altijd op krukken rond, maar zodra je hem een biertje gaf liep hij met de krukken onder de arm zuipend weg zonder een woord tegen je te zeggen.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:42 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe weten we dan of het deze persoon was? Of hij/zij moet het topic uitgeprint bij zich hebben.
Verbaast me niks!quote:Enneh #bokkenlul
Bij de Notre Dame zitten de bedelaars op dinsdag met hun linkerbeen in het gips en op woensdag met hun rechterbeen.
aaaaha, nou dan krijg je hier ook direct tipsquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor kinderen, en dat weet ik niet MoerK
Ik voel mij daar altijd heel ongemakkelijk bij als zo iemand voor de deur staat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat als deze 28-jarige persoon echt zou zijn, dat-ie wel terugkeert naar eigen land en daar weer een fatsoenlijk bestaan weet op te bouwen. Ik heb weinig zin in nog zo'n krantenverkoper voor de deur van een supermarkt!
quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:31 schreef maily het volgende:
[..]
Deze https://www.disneyplus.co(...)d7-abe4-f0cbc9d949ba
En dan moet jij op het einde ineens naar de keuken
Of scheef op de bank gaan zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAAWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja ik vlieg al naar de tv om ze te kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aaaaha, nou dan krijg je hier ook direct tips
waar gaat dit overquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss zomaar een topic van iemand in nood sluiten!![]()
Waar is je kerstgedachte?
Iets wat elders thuishoorde en niet hierquote:
ik ben nieuwsgierig nu.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets wat elders thuishoorde en niet hier
Gewoon goeiendag zeggen. En doorlopen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voel mij daar altijd heel ongemakkelijk bij als zo iemand voor de deur staat.
Nee hoor ik verwijs hem naar het leger des heilsquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig nu.
Edit: weet het al.
Jaag je nu nieuwe leden weg DOT?![]()
ditquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:48 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon goeiendag zeggen. En doorlopen.
de ontgroeningquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor ik verwijs hem naar het leger des heils![]()
Hier krijg je van die antwoorden of hij een zusje heeft en dat zijn moeder vannacht... Je kent ze wel de fokklassiekers
Ja dat doe ik ook, althans ik rijd ze voor bijquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:48 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon goeiendag zeggen. En doorlopen.
Blijf het een raar iets vinden.quote:
aangeven bij de winkel in kwestie. Dikke kans dat ze er niet op zitten te wachten en deze mensen klanten hinderen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, althans ik rijd ze voor bij![]()
Maar even goed vind ik het ongemakkelijk, ze kijken je altijd zo doordringend aan en gaan nog niet niet je de weg blokkeren.
Ach er zijn andere die hem geld toeschuiven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aangeven bij de winkel in kwestie. Dikke kans dat ze er niet op zitten te wachten en deze mensen klanten hinderen.
Dit idd. Het liefst zou ik ze met een glimlach een vriendelijk knikje geven of ze even groeten, maar voor je het weet zit je met een aangekochte krant in je klauwen!quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voel mij daar altijd heel ongemakkelijk bij als zo iemand voor de deur staat.
IK heb ooit iets gegeven bij binnenkomst van de winken en als je er dan weer uitkomt komen ze weerquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd. Het liefst zou ik ze met een glimlach een vriendelijk knikje geven of ze even groeten, maar voor je het weet zit je met een aangekochte krant in je klauwen!
zijn net kattenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb ooit iets gegeven bij binnenkomst van de winken en als je er dan weer uitkomt komen ze weer
Dat was dus eenmaling
niet voeren danquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:57 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb niets met katten vandaar dus ook niets met die lui
Ow heb ik ook op vakanties gehad; geef je iets aan een bedelaar, dan blijven ze bedelen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb ooit iets gegeven bij binnenkomst van de winken en als je er dan weer uitkomt komen ze weer
Dat was dus eenmaling
Thnx voor de tipquote:
Volg voor meer tips.quote:
Ik hou je in de gaten en zal je tips lezenquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten en zal je tips lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |